יום ראשון, 3 ביולי 2016

שוברת את קללת הטוטאל דנים!

מאז שבריטני וג'סטין עשו את השטיח האדום בטוטאל BLUE קשיח, לא שקטה התעשייה על מראה שהוא מכף רגל ועד ראש (היה שם כובעים גם... אלוהים שישמור) של ג'ינס על ג'ינס על...
כן ניחשתם נכון על ג'ינס...
אני אספר לכם משהו, אני לא סובלת ג'ינסים, אני חושבת שזה כבד שזה מעיק בעיקר בקיץ שיש לנו פה זה בכלל משהו שלא תתפסו אותי מתה בו.
עצם העובדה של להזיע בחריץ של התחת לא נשמע לי אטרקטיבי במיוחד!
מה שגם הרגליים שלי שמנמנות ועבות ואני לא מצליחה למצוא ג'ינס שלא יראה כאילו הוא מתפוצץ עליי ויהיו בו מאה קפלים.
והוא תמיד יחתוך אותי בבטן הרכה (תרתי משמע) קיצר יחסי אהבה שינאה...
אבל...





כן רציתי שיהיו לי לפחות שניים גג שלושה מכנסי ג'ינס שלא יהיו באמת מהבד העבה והחם.
אלה מהדנים היותר קלילים והיותר גמישים, ויצאתי לחפש את מה שאומרים שהוא החבר הכי טוב של האישה אחרי יהלומים.
הכנתי שיעורי בית וחיפשתי נשים דוגמניות שחקניות בלוגריות וכד' שיש להם מבנה גוף כמו שלי, ראיתי מה הן לובשות והגעתי למסקנה שאני לא אריב עם הגוף שלי ואני פשוט אעבוד איתו.
מצאתי בחנות העודפים של מנגו את הג'ינס הפדלפון הזה שלא יודעת למה, ואני ממש לא קורבן אופנה אבל משהו בו פשוט עשה לי נעים.
המותן גבוהה, השרוולים רחבים ויש לי את הגובה לפחות בשביל לסחוב את זה.
הוא משופשף וטלוי? טלוא?? איך אומרים את זה.. עם טלאים קיצר!
ובכוונה בחרתי וחיפשתי את המכנסיים בגזרה גבוהה כי אני אחת שיש לה המון אבל המון חולצות קרופ ואני אוהבת ללבוש אותן לא כחולצת בטן אלה כטופ שפשוט נגמר גבוה.

אז אליו ידעתי שבהזדמנות הראשונה אני אחבר את הטופ הזה שהוא ממש דק וממש נעים ורך.
ואיך אפשר בלי כתפיים חשופות (להשוייץ בשיזוף שכבר יש לי.. ורק ילך ויתגבר)..




ואפילו שיש לי רגליים יחסית ארוכות כן בחרתי לנעול נעלי עקב גבוהות יחסית (יחסית לאחרות זה סביר בהחלט בשבילי.. סביבות ה 12 ס"מ שקניתי בסייל האחרון של ADIKA אין לי משם אפילו לא בגד אחד, אבל נעליים זה כבר הזוג השני שאני רוכשת משם ואני מרוצה.. 
הן נוחות מאוד מחזיקות את הרגל ואני אוהבת את הצבע הבהיר של הג'ינס שלהן.
ולכל הכחול הזה נוסף תיק שק דווקא בגווני קאמל כי אני מתה על השילוב של ג'ינס וכל החומים והניודים אני חושבת שזה פשוט משגע.
והוא חייב להיות מספיק גדול לכל השטויות שלי... (פוסט מה יש בתיק שלך?.. רוצות?? נו טוב..)




חדות האבחנה יכולות לראות שאפילו הלק שלי הוא כחול :) על הידיים ועל הרגליים יש לי את הקולקצייה האחרונה של OPI  מקולקציית ה-  RETRO SUMMER שלהם.
עכשיו אתן יכולות למצוא את הגוונים האלה גם בחנות STORY במתחם שרונה המושלם!
הגוון הוא:Sailing and Nailing והוא באמת התכלת פסטל המושלם לקיץ במיוחד עם שיזוף!

וכן, אתן שואלות המון על השיער, זה השיער שלי הטבעי אין פה תוספות אין פה הלחמות.
אני יודעת שזה קצת הזוי יחסית לשנה שעברה אבל בנות זה הכל טבעי אתן מוזמנות למשוך!!
אני מאוד אוהבת לגלגל (לא לסלסל אני אוהבת שהוא גלי ולא מסולסל) אותו עם המוט שקניתי באתר של AMIKA שבאמת אני לא יודעת איך חייתי בלעדיו עד עכשיו!!
ולהלן טוטאל לוק לביש, נעים קליל והכי חשוב לא מוגזם של טוטאל ג'ינס!




ג'ינס:MANGO/טופ:FOREVER21/נעלי עקב:ADIKA/תיק:URBANIKA
לק:Nailing and Sailing By OPI 


6 תגובות:

  1. תשובות
    1. תודה רבה מטי :) המשך שבוע טוב מותק!

      מחק
  2. אהבתי אהבתי אהבתי!
    מאוד אוהבת טוטאל לוק דנים שמבוצע כהלכה, אני חושבת שיש בזה קוליות ולגמרי צריך לדעת לעשות את זה כמו שצריך - אבל כשזה זה, זה זה!
    וג'ינסים בקיץ זה ביג נו נו (בכלל, כל אלמנט לבוש שחוצה את קו הברכיים למטה. קשה לי).
    אה כן - וג'ינס מטולא :)

    השבמחק
    תשובות
    1. חחחחח אני איתך בשנאה לג'ינס העבה.. חושבת על זה ומתגרדת... וטלאים יש לי אהבה עוד מהעבר :) ותודה!!

      מחק
  3. לוק נהדר, אני מתה על ג'ינס מעט מתרחב, יש לי 2 של אמריקו איגל. הסנדלים מקסימות, וגם הלק, יש לי אותו- מחכה להזדמנות :) השיער נהדר, ובכלל את נראית נפלא!

    השבמחק
    תשובות
    1. יש באמריקן.. אני אבדוק.. הבעיתיות שלי ברוב הג'ינסים שהם לא מספיק רחבים בשוקיים בשבילי. תודה על כל המחמאות!!

      מחק