יום שבת, 16 ביולי 2016

האמת בפנים :) מוצרים שאהבתי וכאלה שלא...

עבר כבר הרבה זמן מאז שעשיתי סקירה אמיתית של מוצרים גם שקיבלתי וגם כאלה שקניתי.
נכון, זה לא סוד אנחנו מקבלות מוצרים לסקירה, אתם בשוק אני יודעת.
נכון, לא הכל מושלם מהממם הורס.... נכון גם פה אתם מתקשים להאמין.
החלטתי לשמור את כל המוצרים שקניתי וקיבלתי בחודש האחרון (אני מנסה את המוצרים כבר חודש זאת הכוונה) בשביל לקבל עליהם דיעה באמת לכאן או לכאן..
אני לא מאמינה בלרטש מוצרים לגזרים אבל אני כן אגיד מה הם עשו או לא עשו בשבילי, ולכן כל דעה אחרת משלי יכולה להיות בהחלט נכונה, כי זה מאוד אינדיבידואלי...ונתחיל!


קיבלתי לסקירה את השלישייה המרעננת הזאת של מותג AHAVA יש לי חיבה נוסטלגית למותג הזה כי הוא היה אחד הראשונים שהיו לי.
הפסקתי לקנות מוצרים שלהם כי הרגשתי שהכל די דורך במקום הם לא מחדשים ולא משתנים והכל נורא הרגיש לי "מבוגר" מסוג המוצרים שאני אקנה לאמא שלי אבל לא אקנה לעצמי.
ואז הם הפתיעו אותי עם הסדרה הזאת שנקראית SEA KISSED היח"צנית שאלה אותי אם אני רוצה לנסות אמרתי לה תקשיבי אני אשמח אבל תכלס מה יש לכם לחדש.. תשלחי מקסימום אני אופתע!
בערכה שהגיעה בתיק כחלחל יפה ופרקטי הגיעו שלושה מוצרים:
שמן גוף יבש, תחליב גוף מינרלי וקרם ידיים מינרלי.
דבר ראשון תפס אותי הריח, שמאוד מזכיר ריח של ים, של מנטה משהו מאוד מרענן ונקי.
שלושת המוצרים הם על בסיס מינרלי ואמורים לתת לחות והגנה ולהחזיר לנו את הברק הטבעי והבריא.
שמן מחירו 129 ש"ח הוא מגיע בבקבוק של 100 מ"ל:
הריח משגע ונשאר לאורך זמן, אהבתי מאוד שהוא לא השאיר אותי לחה ורטובה הוא נספג והוא לא הרגיש לי דביק על הגוף אחרי שניסיתי אותו (אני משתמשת בו עכשיו באופן קבוע).
תחליב גוף מינרלי 115 ש"ח מגיע בבקבוק עם משאבה בכמות של 250 מ"ל:
אוהבת קרמי גוף עם משאבה, מאוד אוהבת את הריח ואת ההספגה המהירה, במיוחד בקיץ שאנחנו גם ככה מרגישים רוב הזמן דביקים, מקומות מאוד יבשים בגוף שלי (ברכיים,מרפקים,כתפיים) הוא לא הצליח לעשות עבודה טובה לשם כנראה צריך משהו עם יותר לחות.
קרם ידיים 99 ש"ח שפורפרת של 100 מ"ל:
דבר ראשון אני חושבת שזה מחיר מאוד יקר לקרם ידיים, יש מותגים טובים יותר במחירים יותר טובים.
פה דווקא פעולתההספגה לקחה יותר זמן ממה שהיה לי סבלנות לחכות, והוא לא נספג גם אחרי..
ואז נמאס לי והייתי צריכה עם מגבות להסיר אותו.
בגלל שראיתי שהוא מאוד לחותי ושומני יחסית לשניים האחרים דווקא כקרם רגליים הוא עשה לי עבודה נפלאה :).



המוצר השני הוא מוצר חשמלי קטן אבל תותח, פרקטי מעולמי ה- "איך לא חשבו על זה קודם?".
הוא המיני מחליק טיטניום של חברת AMIKA, בטח ראיתם בכל האינסטגרמים של כל העולם והשכנה שלו מחליק בצבע קורל מתוק עם נרתיק שעליו מצויירים דובדבנים?.. אז זה זה!
יום אחד באחת הקניות שעשיתי ברשת אפריל שבה הוא נמכר, הציעו לי אותו במחיר של 149 ש"ח והבת שלי פשוט לא יכלה להפסיק לעשות קולות של חתול כי הוא: "ככ חמוד, ותראי איזה צבע מהמם,והוא מגיע בתיק הזה של הדובדבנים"..
אותי, לא קל לקנות במראה עיניים רציתי לנסות שם במקום, 
אז ניסיתי על השיער שלי ושל הבת שלי.
רק לציין שלי ולבת שלי יש שיער מאוד דק ואין לנו הרבה ממנו :) אז שם בחנות הוא עשה עבודה טובה, הוא החליק,הוא יישר והוא לא עשה חשמל סטטי, הוא התחמם מהר יחסית אז,הוא נקנה.
טיפ ממני הוא מושלם לכל הקצוות שהמחליק הגדול לא מצליח לתפוס.. כי הוא גדול מדי, ולפוני!!



ביוטיקייר שלחו לי שני מוצרים הגנה והרגעה שהם הוציאו לקראת הקיץ החם והמסוכן שלנו.
קרם הגנה לגוף ולפנים עם SPF35 -וג'ל אלוורה להרגעה לאחר חשיפה (במילים יותר יפות אחרי שלא נמרחתם ונשרפתם!) שניהם בשפורפרות.
אז להלן מסקנותיי, מעטים המוצרים שביוטיקייר מוציאים שאני לא אוהבת החלטתי לנסות בביקור הקרוב שלנו בים.
למרות שאני מעדיפה את המקדמי הגנה שלי בצורת ספריי, הקרם עשה עבודה מעולה.
כאמא לילדה בהירה מאוד וכרעיה לג'ינג'י כמעט שקוף אני סופר מרוצה ממנו!
אני אוהבת את הפרצוף של כל מי שבא איתי לים כשאני מוציאה אותו מהתיק.
לא נשאר כבר ממנו כי אני אוהבת להוכיח לאנשים אחרים כמה המוצרים טובים ואיכותיים לא פחות ממותגים יקרים יותר.
ובביקור האחרון שלנו בים, הבן שלי שלא נשרף אומנם מהשמש כי הוא כמוני משתזף ולא נשרף,אבל הוא קיבל כמה עקיצות של מדוזות, כשבאנו הביתה מרחתי את (המנייאקים מצאו את הטוסיק החמוד שלו) והוא מסר שזה נעים וקריר בגלל המנטול שיש בתוכו, ומאוד מאוד הרגיע לו את הטוסיק!


עוד מוצר הגנה מהשמש שהוכיח את עצמו הוא ספריי ההגנה של חברת "ללין" הוא בעל SPF 50, ואני ככ אוהבת שהוא שקוף והוא פשוט נספג בדקות,הלבנבנה שלי בת ה- 15 נשמרה טוב טוב בזכותו ולא הייתי בכלל צריכה להזכיר לה להימרח, פשוט ריססה את עצמה כל שעה וזהו.


איך אפשר פוסט בלי מסקרות, אתם יודעים שאני חולת מסקרות...
ולשוק יצאו בחודש האחרון כמה וכמה מסקרות טובות,מעולות,וכמה פחות!
נתחיל מהלא משהו למעולה...
את המסקרה הדו צדדית של חברת לוריאל ה- "FALSE LASH SUPERSTAR" צד אחד פריימר לבן לעובי ואורך, צד שני הפיגמנט השחור.
אני מכירה אותה עוד מהגלגול הקודם שלה,אהבתי אותה!!
היא היתה אחת הראשונות שאפילו סיימתי והצטערתי לזרוק, ואז הפסיקו אותה ואבל כבד נפל עליי, כשראיתי את הפרסומת שהיא חזרה בנוסחא חדשה משופרת יותר רצתי!!
איך אומרים ציפיות יש רק במצעים, אז כזה!
דבר ראשון המברשות ענקיות ועבות, כבר הרמתי גבה.
הפריימר לא עושה כלום חוץ מלצבוע בלבן את הריסים, לא עובי לא אורך, ניסיתי כמה שכבות, חיכיתי יותר זמן לפני שמרחתי את השכבה של הפיגמנט השחור וכלום...
חשבתי שאולי קניתי יחידה פגומה חזרתי לסניף והחליפו לי בלי בעיה לאחת חדשה, ושוב כלום.
אכזבה.
עלתה לי במחיר השקה 69.90 ש"ח.


באותו ביקור בסופרפארם כשהחלפתי את המסקרה של לוריאל ראיתי ש-REVLON הוציאו מסקרה חדשה גם הם בשם "ULTIMATE ALL IN ONE" שאני לא אבדוק??
לפי ההבטחות היא גם מאריכה,גם מעבה,גם יש בה פיגמנט שחור,גם חומר הזנה לריסים..עד כאן סבבה.
דבר ראשון המברשת שלה קטנה וסיליקונית תענוג!!
והיא מושלמת!
בגלל המברשת הקטנה והדקה יכולתי להגיע לכל ריס וריס קטן ודק שלי, אפילו בפעם הראשונה ניסיתי לשים מסקרה בריסים התחתוניים והיא בול בשביל זה!
הצבע מעולה,ההפרדה מושלמה והאורך בדיוק כמו שצריך ואין גושים אפילו לא אחרי 3 מריחות..
היא עולה עכשיו 49.90 ש"ח במחיר השקה והיא חלום!!


ואז קיבלתי בדואר את הגביע הקדוש, תראו אני באמת לא מצפה הרבה ממסקרות כי הריסים שלי מאוד דקים מאוד קצרים מאוד שקופים, כל מסקרה שעושה לי מראה של כאילו יש לי יותר מ3 ריסים כמו של אוליב של פופאי אני מרוצה עד השמיים!
והגיעה לידיי המסקרה החדשה של עדה לזורגן, עכשיו כולם יודעים מי זאת עדה, בואו ניתן כבוד.
היא השיקה את המסקרה שלה תחת השם "VAMPIRE MASCARA" טוב, גם ערפד גם שחור גם מסקרה, הגעתי לגן עדן!
המסקרה מותאמת לאקלים שלנו בארץ,משמע עמידה במיים זה אומר זיעה!
זה מעולה גם למי מאיתנו שאוהבת לים גם להתאפר קצת, וגם לספורטאיות והאפקט נשמר לכמה ימים מה שזה אומר שזה מעולה לשומרות שבת :) 
הראיתי בסנאפצ'ט איך אני נראית בלי מסקרה ואיך אני נראית עם המסקרה של עדה, הראיתי בלייב את ההבדל ואת האפקט!!
כמה אורך, איזה הפרדה וסירוק מושלם ואורך.. אמרתי אורך?? זה היה נראה כאילו אני עם ריסים מלאכותיים, הראיתי לכן עין אחת עם ועין אחת בלי אי אפשר לזייף את זה, זה בלייב!
הפצצתם אותי בהודעות איפה אפשר לקנות אותה, וכמה היא עולה...
אז היא עולה 108 ש"ח (כיאה למוצרי איפור מקצועיים) ואפשר להזמין בטלפון הזה:052-2542942 והיא שווה כל שקל והיא שווה להרים טלפון להזמין!


המוצר האחרון והסופר מדליק וחדשני הגיע אליי עם שליח שהחזיק שייקר, ממש כמו בבר בתוך שקית אורגנזה לבנה, הסתכלתי עליו לא הבנתי כשפתחתי את השקית ראיתי בתוך השייקר המקצועי, השקיעו!
שישה בקבוקונים קטנים צבעוניים פסטליים עם הלוגו של חברת היוקרה "לנקום" פתחתי את החוברת וראיתי שהם בעצם שייקר גלוס :) אני אמורה לשקשק אותם עד שכל הנוזל בעצם מתרכז בצד השני שהוא ספוג שיש בו פיגמנט שקוף...כל יחידה מחירה לפני מבצעים 150 ש"ח.
ניסיתי צבע אחד על עצמי הטבעי והניודי מבינהם: יש לזה ריח מדהים של פירות, הדביקות שלו תורמת למריחה הנוחה, מתקבל צבע שקשקף על העור.
כמו מין כתם של צבע מבריק וזה מאוד נקי ורענן. 
בגלל ששאר הצבעים לא בדיוק הסגנון שלי,
החלטתי שאת הדבר המדליק הזה אני מגרילה לכם!!!



מה אתם מקבלים: 5 גוונים קייציים,מדליקים,צבעוניים!
שייקר מקצועי אשר יכיל את כל הבקבוקונים, וגם תוכלו להכין וואחד מרגריטה!
יחד עם חוברת שתסביר לכם בדיוק מה אתן מקבלות.
יש שתי דרכים להכנס להגרלה:
1. להרשם לבלוג ,ולהגיב לי כאן בתגובה למטה "גם לי בא לשקשק!" ואתם בפנים!
2. לעקוב אחריי באינסטגרם: https://www.instagram.com/diva.diana/, למצוא את התמונה
    של הג'וסי שייקרים, לעשות לייק, ולתייג שם שתי חברות שהיו רוצות גם להשתתף בהגרלה, ואתם
    בפנים!
אני סוגרת את ההגרלה בפרסום של הפוסט הבא שזה יהיה יום ראשון הבא 24/7/16.
אז קדימה תתחילו לתרגל את השיקשוק שלכם!!






12 תגובות:

  1. אוי כמה שבא לי על הגלוסים האלה...אז בא לי לשקשק

    השבמחק
  2. גם לי בא לשקשק! תוכלי להראות תמונה או סווצ׳ של הצבע הניודי? חיפשתי טסטרים שלו באפריל ובמשביר ולא מצאתי...

    השבמחק
  3. גם לי בא לשקשק! אשמח להשתתף

    השבמחק
  4. גם לי בא לשקשק (: אשמח להשתתף בהגרלה

    השבמחק
  5. בא לי (מאוד ) לשקשק :)
    Michal Englander (בפייסבוק )

    השבמחק
  6. גם לי בא לשקשק

    השבמחק
  7. "גם לי בא לשקשק

    השבמחק
  8. גם לי בא מאאאד לשקשק

    השבמחק
  9. גם לי בא לשקשק! ראיתי אותם בפארם וממש בא לי עליהם!

    השבמחק