יום ראשון, 24 ביולי 2016

OVERALL אני חושבת שאני בסדר....

כשהייתי בת 15 או 16 הייתי נוסעת לקיבוץ של אחותי "מבוא חמה" שאני לא יודעת אבל אני חושבת שכבר לא קיים, או שאני טועה... בחופש הגדול.
הייתי מקבלת חדר ואופניים, ו 30 כלבים שרצים אחריי כל בוקר שנסעתי מהחדר עד לחדר אוכל וחזרה.
שם הייתי מרשה לעצמי להיות הכי "טבעית" בעולם!
הלכתי יחפה כי כולם הלכו יחפים, והייתי הולכת עם השיער בתוך אבועגלה שמוחזקת בעיפרון או עט..
בלי איפור,בלי קרמים בלי כלום.. ועם גופיית סבא ואוברול ציצי עדיין לא הרים את ראשו או אפילו את מצחו בשלב הזה אצלי, הייתי ישרה מכל כיוון, חיקוי של מר קו ,הייתי שטוחה לגמרי והמראה הזה של טום בוי היה אחד האהובים שליי!!



לא יודעת, הרגשתי כאילו שם אפשר ומותר ומקובל :) לא הייתי מסתובבת ככה בעיר, אבל שם הרגשתי בנוח שיהיה לי נוח!
אני מסתכלת אחורה על התקופה הזאת ונזכרת בימים שלמים על הדשא מסתכלת על שמיים שכמעט היה אפשר לגעת בהם מרוב שהיינו גבוהים (הקיבוץ ממוקם על הר) מוקפת במיליון כלבים שהרגישו גם הם בנוח לשכב עליי ואני אהבתי ללטף אותם ולטייל אתם ולהאכיל אותם.






בגלל שהייתי עדיין צעירה מדי בשביל להשתתף בפעילויות של המבוגרים יותר, אז הייתי מטפסת על העץ הגבוה ביותר שיכולתי למצוא, ומציצה על אחותי והחברים שלה רוקדים,מנגנים בגיטרה וזוגת שהיו הרבה יותר מבוגרים ממני (אחותי הגדולה מבוגרת ממני כמעט ב 8 שנים) מתחבקים ומתנשקים.. והחופש הזה שלהם גרם לי לחלום על רגעים כאלה שיבואו בעתיד גם בשבילי :).

מאז הספקתי לגדל ציצים ותחת והגוף הפך יותר לדמות של ברבאמא :) והפעם האחרונה שלבשתי אוברול קצר היה באמת באותם שנים, לא חשבתי שזה מתיישב עם הסגנון שיצרתי לעצמי.
אבל בזמן האחרון אתם יכולים לראות גם לבד, אני יותר מנסה, ואני פחות מקובעת למרות שעדיין יש לי טון וקו מסוים שאימצתי.
ובימים של "בא לי לזרוק על עצמי משהו" אני מעיזה ללכת על באמת לוקים שהם יותר חופשיים,יותר נוחים וקלילים פחות OVERDRESSED למרות שהלכתי ביום חמישי לסיור במפעלים של קוקה קולה בשמלת ערב שיפון עם נעלי עקב שחורות.. ופול וודג'..(היי BABY STEPS... גם רומא וזה...).







יום שישי עצרנו אני ותובל בחנות הלבשה תחתונה של Aerie שהיא חברת בת של אמריקן איגל אני פשוט חושבת שההלבשה תחתונה שלהן לנשים צעירות ולנערות היא הדבר הכי טוב שקרה לבת שלי.
בדים נוחים טובים נעימים איכות מעולה ומחירים מצויינים ואין שום סיבה לחפש בשום מקום אחר.

אז בעודה בוחרת לה דברים אני נכנסתי לחנות של "אמריקן איגל" שמתחברת לה (בקניון הזהב) ופשוט נחו עיניי על האוברול ג'ינס הכי חמוד בעולם שלקח אותי ישר לדשא שם במבוא חמה מוקפת מיליון זנבות מקשקשים שמבקשים אוכל :)
הוא היה גם במבצע של 79.90 ש"ח ובמידה שלי נשאר רק אחד וזה מבחינתי סימן!






קניתי ואמרתי כמו בפרסומת של עמק "יש!!" 
ואתמול בחרנו להסתובב עם הילדים (במקומות עם מזגן בלבד) ואני החלטתי לעשות לו מופע בכורה, ובגלל שלא יכולתי לגמרי ללכת על מראה "טום בוי" כי הטום היחיד שאני מפנה לו מקום בארון שלי זה טום פורד :), נתתי למראה טיפה נשיות וסקסיות עם סנדלי רוקי.
אני חושבת שיצא בול בפוני, לא?

ואני חייבת לכם זוכה בהגרלה של השייקרים של "לנקום" מהפוסט הקודם.
אז הזוכה אחרי שהוכנסו כל השמות כולל הבנות שהשתתפו כאן מהבלוג והאינסטגרם היא...
KERENSHET קרן, אנא פני אליי בהודעה כאן בבלוג או בהודעה פרטית באינסטגרם!
תהיה עוד הגרלה בסוף החודש אז שווה לעקוב אחרי הפוסטים.




אוברול:אמריקן איגל\טופ פסים:אורבניקה\נעליי עקב:קסטרו\תיק:אורבניקה\משקפי שמש:אלדו
תכשיטים:פנדורה

תגובה 1:

  1. איזה פוסט כיפי. אני אמנם כבר מזמן לא נערה אבל גם מכורה להלבשה תחתונה שלהם. הדבר הכי קרוב שמצאתי בארץ לויקטוריה סיקרטס.

    השבמחק