יום שני, 17 באוקטובר 2016

הפעם הראשונה שלי...

השנה הזאת מסתמנת להיות שנה של הרבה פעמים ראשונות בשבילי, ורק התחלנו.
פעם ראשונה שהחלטתי להיות חלק מקבוצת ספורט של נשים (מאמאנט רעות לאליפות!!)
פעם ראשונה שאני בגמילה משני הדברים שאני הכי אוהבת בעולם שזה גבינה צהובה, ושוקולד!
כי פעם ראשונה החלטתי להתגבר על הפחד וללכת לעשות מיליון בדיקות אצל ניורולוג ולקבל אבחנה וטיפול למיגרנות,   ותנו לי להגיד לכם זה עובד!
פעם ראשונה שאני מכניסה וממשיכה להכניס למלתחה שלי משהו אחר חוץ משחור.
הרבה פעמים ראשונות אה?
ואליהן מתווספת עוד פעם ראשונה: פעם ראשונה שאני מעצבת לעצמי את הנעליים!!


הוזמנתי לקחת חלק מסדנה מאוד מיוחדת מבית המותג "אימלדה" מי שלא מכיר המותג מאוד ייחודי ומאוד יוקרתי כי כל הנעליים נעשות בעבודת יד, וכל דגם מעוצב ונתפר פה בארץ וכל זה מפעל הגאווה של בחורה אחת נהדרת מהממת וסופר מוכשרת, שני מיפאנו-חסין.
ועכשיו היא פותחת את הסטודיו שלה בשרונה לסדנאות לקהל הרחב!

הנעלים של שני מיוחדות,מהממות מלאות שיק ואיך אמא שלי אומרת, איכות זה משהו שרואים בשנייה, אז כזה.
כל נעל נגזרת נדבקת ונתפרת ביד אין פה שום התערבות של שום מכונה.
אז למי שרוצה ללמוד בדיוק איך מעצבים נעל עקב או אוקספורד לפי טעמך, סגנונך זאת הסדנא בשבילך.
אם את חובבת אופנה או פשוט אוהבת שיש לך את הפריטים הכי מיוחדים ויחודיים בארון שיש רק לך בכל העולם זאת הסדנא בשבילך.
הסדנא עולה 750 ש"ח והיא מתקיימת בשרונה אפשר להרשם בטלפון: 03-6565010 






יש לך שעתיים וחצי לעצב לך נעל ליום יום נעל עקב, עם עקב גבוה או נמוך הבחירה היא לגמרי שלך והצוות נמצא איתך בסדנא בשביל לעזור ולייעץ מהניסיון שלהם.
את יכולה לבלות בסדנא 1 על 1 עם שני או להרשם לסדנא יחד עם חברות (עד 10) ולצאת כולן עם נעליים חדשות!
אני חושבת שזאת יכולה להיות יופי של מסיבת רווקות, כל השושבינות והחברות הכי טובות שלך מסביב לשולחן אחד וכולכן מעצבות לכן נעליים לחתונה של החברה שמתחתנת.
או ערב בנות (תכלס כמה אפשר לשיר קריוקי?!) יחד עם החברות שלך על קאווה ותותים.






שמלה:Urbanica | ז'קט:Forever21 | נעלי עקב:Imelda |

אני בחרתי לעצב לעצמי נעל עקב מדגם "פאריס" שהוא הדגם הכי נמכר בחנות, זאת נעל עקב נמוכה שפיצית עם רכיסה סביב הקרסול.
הגענו מספר בנות וכל אחת קיבלה ערכה משלה לעיצוב וציור וגזירה.
אחרי שהחלטתי על העיצוב ניגשתי לבחור את הבדים שאני רוצה, ובחרתי שני צבעים שמנת וחום שישתלבו ביחד על החלק הקדמי של הנעל, ורכיסה כפולה ומפותלת גם באותם שני צבעים..
גזרתי את הבדים בהתאם לשבלונות שקיבלתי והעברתי הלאה לביצוע במפעל עצמו.
בחרתי בכוונה בצבעים שישתלבו לי עם כל בגד וצבע שיש לי בארון, קיבלתי את הנעליים אחרי שבועיים ואני מאוהבת וכבר נעלתי אותן בערב יום כיפור לסיבוב שכונה והעקב באמת הכי נוח בעולם!!




תגובה 1:

  1. נעליים מדהימות! כל כך אלגנטיות ובו זמנית ייחודיות. בקיצור - הכי את :-)

    השבמחק