יום רביעי, 5 באוקטובר 2016

המסקרות שאת חייבת, אם הריסים שלך לא קיימים!

מי מאיתנו לא מתה על מראה ריסים מניפתי ומהמם?
מסתכלות בכל הפרסומות של כל המסקרות ואומרות לעצמו.. "אני חייבת את המסקרה הזאת"..
אבל מה לעשות לא כולנו בורכנו בכמות או באורך או בכלל במקרה שלי בריסים :) ואנחנו צריכות עזרה.
אני פריקית של מסקרות יש לי בכל זמן נתון 12 פתוחות, ואני ממשיכה לקנות כי אני תמיד מחפשת את השילוש הקדוש שיתן לי את הנפח האורך וההפרדה שאני צריכה בשביל שזה יראה כאילו יש לי מניפות ענק.

אני לא קונה מסקרות יקרות ממותגי היוקרה כי למדתי עם השנים שמסקרות עממיות וכאלה שאפשר לקנות בסופר פארם יעשו עבודה מעולה אם תדעו איך לעבוד איתן, זה בכלל לא ענין של מחיר זה ענין של לדעת בדיוק מה את צריכה.
אז למי שיש לה ריסים מאוד קצרים,דקים ולא הרבה מהם אני ממליצה באופן אישי אחרי שניסיתי לא מעט :) מסקרות לחפש מסקרות שיש להן מברשת מאוד דקה וארוכה או לחילופין קצרה עם זיזים מסיליקון.
אפשר גם שהיא תהיה משיער אבל אני מוצאת שהן יותר מלכלכות מאשר מברשות שלא מעמיסות הרבה חומר עליהן ויש יותר שליטה.
כמו כן אני מעדיפה את המסקרות שהן יותר על הצד היבש יותר ולא הנוזלי מדי, ברגע שהמסקרה טיפה יותר יבשה החומר יוצר מראה עבה יותר ומלא יותר של ריסים.


להלן ההמלצות שלי למסקרות שיש לי, שאני קונה וחוזרת אליהן שוב ושוב ממותגים שתמיד תוכלו למצוא שהם במבצע כזה או אחר ותמיד יהיו משתלמות.
הראשונה המצוינת והלא מאכזבת היא ה- Lash Princess של חברת Essence היא מעולה היא זולה היא נותנת עבודה, המברשת שלה מצויינת אפשר להגיע איתה מהבסיס בלי ללכלך את כל העין.
והיא יורדת בקלות עם אפילו מגבון בלי להשאיר יותר מדי סימנים שחורים ובלי שצריך לריב עם מסיר איפור.



המסקרה השנייה היא גם כבר נכנסה לרוטינה של מסקרות שאני שמה ביום יום, זאת ה- Vamp Extreme של חברת PUPA.
המברשת שלה היא גם סיליקונית ולמרות שהיא גדולה יותר ויש לה צורה של 8 כזה חלק עליון ותחתון שמנמנים ומותן צרה :) הם קים קרדשיאן של המסקרות....היא מצויינת אפילו לעין הקטנה שלי ולריסים הלא קיימים.
אפשר להגיע איתה לכל הריסים, היא מאוד מאוד מפרידה ומאוד מסרקת ואני אוהבת שהיא מאוד מאריכה הצבע שלה שחור מאוד ולמי שיש ריסים יותר מלאות היא פשוט מהממת..




המסקרה הבאה היא כבר איתי מעל לחודשיים ואני מתה מתה מתה עליה, אני מדברת על סדרת המסקרות החדשות של חברת Revlon הן מגיעות כל אחת עם פקק בצבע אחר, וכל אחת מהן אמורה להתמקד באספקט מסויים: נפח,הארכה,עובי פיגמנט..
ואני קניתי את המסקרה עם הפקק האדום שהיא All In One אני באמת חייבת להגיד שהיא עושה את מה שהיא אומרת שהיא עושה.
דבר ראשון יש לה את המברשת הכי קטנה שראיתי בחיים שלי, ואני ככ אוהבת אותה כי מצאתי שהיא פתרה לי פוביה של שנים.
אני לא מצאתי שום מברשת של שום מותג שיכולתי לסרק איתה את הריסים התחתוניים בלי ללכלך את עצמי עם חומר עד הלחי. הן פשוט גדולות ועבות ופשוט לא היו מוצלחות לעיניים ולריסים התחתוניים שלי.
והמברשת הזאת.. וואו.. היא מגיעה לכל ריס וריס... היא פשוט מוצאת אותם וצובעת אותם עד הכי קטנים!
היא מפרידה היא צובעת היא מסרקת היא מאריכה היא פשוט מעולה מעולה מעולה!



ואני לא יכולה לכתוב פוסט בלי להזכיר את המסקרה הראשונה שגילתה לי את עולם המסקרות עם המברשות הקטנות והמושלמות האלה.. הלא היא ה- Bold של חברת Careline הם היו הראשונים שאני לפחות זוכרת שיצאו עם המברשות הסופר מצויינות האלה מי שיש לה ריסים קטנים וקצרים.
היא ככ טובה שאני אפילו יכולה להגיד בלב שלם, שאם את רוצה רק מסקרה אחת, אחת אז זאת חייבת להיות המסקרה הזאת.
ריסים עליונים תחתונים, הכל.. מהריס הכי קטן וקצר היא פשוט לא יכולה להיות יותר בול בשבילי.
יש לי אותה בחום ובשחור ואני ממשיכה לקנות אותה ולקנות ואני אמשיך כי אני באמת חושבת שהיא מצויינת!!




מסקרה אחרונה שאני באמת ממליצה עליה והיא החדשה ביותר :) בסטוק שלי היא ה- Idyllic  של חברת Ga-De.
אני מאוד אוהבת את כל המיתוג מחדש שהם עוברים עכשיו, אני מוצאת את עצמי שולחת ידיים לסטנדים שלהם יותר ויותר. קניתי את האיילנר המכחול החדש שלהם, והוא גם מצוין ושמעתי שהשפתונים החדשים שלהם מהממים (עוד לא ניסיתי) וכמובן שאיך שראיתי בפייסבוק שלהם את המסקרה החדשה הזאת הייתי חייבת.. תראו את המברשת זה מושלם.
עכשיו אני לא יודעת למה נכון זה נראה בול כמו של ה- Bold ולא יודעת למה אבל האפקט הוא שונה לגמרי.
בעוד שה- Bold מאוד מעבה ומאוד מאריכה, זו מאוד מעבה ואני לא מבינה איך.. אני בהחלט יכולה להבחין בעובי ונפח של הריסים כשאני משתמשת בה. 
אולי משהו בפורמולה שלה, אבל היא מצויינת!



עכשיו המסקרה האחרונה אני גם אוהבת וגם לא אוהבת ואני אסביר, זאת המסקרה המאוד מאוד מדוברת של חברת Maybelline וכמובן שאני מדברת על ה- Colossal הצהובה.
אני אתחיל ואומר שקניתי אותה כי פשוט הייתי חייבת לנסות כי ראיתי בנות שיש להן ריסים לא קיימים כמו שלי משתמשות בה ומהללות..
אז ככה, המברשת שלה היא מברשת שיער היא מברשת מאוד עבה יחסית ושמנה אני לא יכולה להשתמש בה כמסקרה רגילה אני לא יכולה לסרק איתה מהשורש היא פשוט צובעת אותי לגמרי.
אבל... לקצוות של הריסים לאירועים ולמטרה של נפח משוגע רק בקצוות אני מסרקת רק את הקצוות של הריסים בתנועות קצרות ומהירות וזה וואו... אבל רק אחרי שהשתמשתי במסקרה אחרת מהבסיס ולסירוק מלא.
היא באה כהשלמה בלבד.



המוצר האחרון שאני אדבר עליו הוא לא מסקרה אבל הוא משהו שחובה לכל מי שיש לה ריסים קצרות ובודדות ודקות.
יש כמה צעדים שאנחנו חייבות לעשות לפני שבכלל מגיעים למסקרה.
זאת יכולה להיות המסקרה הכי מושלמת בעולם אבל אסור לשכוח כמה צעדים בשביל שאותה מסקרה תעשה את העבודה כמו שצריך עם מה שיש.
אז קודם כל לעגל עם מעגל ריסים, תמיד.
חייב לעגל אותן כי אז המסקרה תוכל להגיע ממש מהבסיס של הריסים שהורמו ועוגלו כבר וגם הצורה של המעגל תנעל עם המסקרה בצורה טובה יותר.
שלב שני פריימר, למי שלא ידעה יש פריימר לריסים לפני מסקרה.
יש של כל מיני מותגים אני משתמשת בפריימר של Essence איך שהם הגיעו לארץ לא הבנתי מה זה המוצר הזה, אבל אחרי שגיליתי מה הוא עושה.. אני לא מסוגלת בלעדיו.
את צובעת אחרי שאת מעגלת את הריסים בשכבה אחת ומחכה עד עשר שניות ואז המסקרה פשוט וואו...
ההבדל בלי ועם הוא פשוט ניכר לעין, וב- 8 שקלים.. את מקבלת ריסים של פרסומת :).



אלה הבחירות והטיפים שלי, אני לא מתיימרת להיות מומחית גדולה, הכל מניסוי וטעייה :) הרבה טעייה.
אני בטוחה גם שיש מסקרות של מותגי יוקרה שעושות עבודה בום, אבל אני לא קונה אותן ולא מחפשת אז חשבתי שזה יהיה טיפה מפגר להמליץ על מה שאני לא משתמשת ולא מכירה.
ואם אני מוצאת מוצרים שמתאימים לי במחירים שהם סבבה לכיסי... אז עוד יותר טוב!


הפוסט הזה עולה אני חושבת אחרי ראש השנה אז מקווה שהיתה לכן התחלה מעולה של שנה מעולה.
ועוד מעט עוד חופש ועוד חופש.. חחחחחחח אובר דוז של זמן משפחה ואוכל.
אוהבת המון,
ואל תשכחו שאני תמיד כאן שמה עין בשבילכם!

תגובה 1:

  1. אני מתה על Lash Princess ועל בולד כך שרשמתי לפניי את שאר ההמלצות (פרט לזו של מיביליין שפחות אהבתי)

    השבמחק