יום ראשון, 25 בספטמבר 2016

לחג לובשים כחול לבן!

החלק השני של השיתוף פעולה שלי יחד עם ליטל אלקלעי והצגה של מה שאני חושבת שהוא פריט מושלם ליום יום ולערב.
אני לא יודעת איך הולך אצלכם ערב חג, אצלנו זה באים, יושבים אומרים שלום למלא משפחה (אחד החודשים הקשים שעוברים עליי, אם אתם מכירים אותי) אוכלים בין לבין, מזייפים קצת את הברכות...
ומסתלבטים על גיסי שמנסה בכוח להיות רציני ולשיר אותם :) אוכלים אוכל אשכנזי ומזרחי וסיני ורוסי ויווני ומרוקאי וגם טריפולטאי כי זה מה שמרכיב את המשפחה שלי.
ואחכ פשוט נזרקים על כל חתיכת ספה או פוף או כורסת טלווזיה או ערסל שיש באיזור הסלון לוכסן חצר של אחותי ופה מתחיל הכיף האמיתי.

ועם כל אהבתי לשמלות, ותאמינו לי הארון שלי יעיד שיש לי אהבה גדולה אליהן.
אם היה לי שקל על כל פעם שאמרתי לעצמי "חבל שלא לבשתי מכנסיים" לערב חג בשביל שלא אצטרך להתכסות כל פעם או לסדר את עצמי בצורה כזאת שלא יראו לי את ה- WHO HA יכולתי לקנות לעצמי,
קרם פנים של LA PRAIRIE או ללבוש משהו שיש לו אלמנט של "את יכולה לאכול כמה שאת רוצה בלי שהכל ילחץ" הייתי יכולה לקנות את הקרם עיניים שהולך איתו.



אז ללוק השני שלי לערב חג בחרתי להפוך את הקצוות, אם בפוסט הקודם לבשתי שמלה סופר חגיגית עם נעלי ספורט, פה הלכתי על נעלי עקב סופר חגיגיות עם אוברול בד שהוא יותר במראה קזו'אל.
האוברול כ"כ שהוא פשוט הפריט המושלם למי שלא רוצה להיות חנוטה במשהו ולהיות הכי חופשיה ולאכול בלי הצורך לפתוח כפתור (כי המותן היא חגורת גומי עם קשירה) אז חברות תעמיסו בלי לפחד שהבטן תבלוט...
החלק העליון של האוברול זה מה שהכי מעניין..יותר נכון הרכיסה שלו.
שורה של כפתורי ראש לבנים עושים את כל העבודה של ה "פרטים הקטנים".




וכמובן שבגלל שהוא מושלם בגזרה ובצבע (הלו, כאילו נייבי כחול?!) וכן מגמת הגמילה האיטית אך הבטוחה מהשחור נבנית פה.
החלטתי שנעל עקב בהירה (דקי אבחנה יוכלו לראות שהיא בעצם דלמטית) תקפיץ את כל הלוק הזה בכמה רמות למעלה.
ולסידורים ליום יום בחרתי בתיק צד וכמה שרשראות שרוך שחורות (אחרי הכל זאת אני.. בואו לא נסחף).
את האקססורי הפרוותי המושלם הזה הבאתי מהבית והיא יותר משמחה לשתף פעולה, היו לה כמה תמונות שהיא יצאה יותר טוב ממני.
שימו לב לפוזות...של הכלבה, זאת עם ה- 4 רגליים!





היה לי ככ נוח איתו, והוא מגיע במידות S-L אני לקחתי מידה M אבל יכולת לקחת גם S רציתי בכוונה שהוא יהיה כזה משוחרר וטיפה באגי שיתן קונטרה לנעליים המאוד אלגנטיות ו..
נו באמת על מי אני עובדת? רציתי, שיהיה לי מקום בבטן בשביל האוכל.
ואם אני לא אספיק להגיד לכם לכולכם, אז חג שמח ושנה טובה!
תהיו טובים אחד לשני, תאהבו אחד את השני גם אם אתם לא באותו הצבע,הדת,ההעדפה המינית או המשקל!


אוברול:איזידורה אן | נעלי עקב: Call it spring | תיק: פרימארק | שרשראות:TopTen
משקפיים: Ebay



תגובה 1: