יום שבת, 17 בספטמבר 2016

מתכוננת לחג..

עוד נגיעה ואנחנו כבר בחגים.
כן, כן החודש הזה שמלא ביותר ימי חופשה מאשר ימי עבודה.
המרתונים האין סופיים של אוכל ומפגשים עם המשפחה המצומצמת והמורחבת.
כל שנה אנחנו אומרים לעצמנו לא נחכה לרגע האחרון בשביל לקנות מתנות לחג, בגדים לעצמנו לילדים לבעל... ואיך שהוא אנחנו תמיד מוצאים את עצמנו שם, ברגע האחרון.
ושאלת השאלות אחרי שקנינו סט של תה סוכר קפה, או כלי הגשה עם הדפסי פלמינגו אנחנו נשארים רק עם אותה שאלה.
מה אני נלבש לחג? אין לך מה ללבוש לחג? בדיוק בשביל זה אני פה :) תתכונני להתאהב.


הפעם החלטתי לשתף פעולה עם אחת המעצבות האהובות עליי ליטל אלקלעי שאחראית על עצם הקיום, עיצוב, וייצור של המותג האופנה שלה Isidora Anne ולבחור לכם שני לוקים שונים לחג, מהדגמים שלה.
הסיבה שפניתי לליטל היא מאוד ברורה, היא יודעת לייצר במיוחד לנשים, המידות אחידות ונכונות היא מעצבת פריטים שסופר מחמיאים, שמדגישים את גוף האישה.
יש לה גזרות מעולות בדים איכותיים, ומה  יותר טוב מלפרגן ליצירה ישראלית?!
כשדיברנו על מה אני רוצה ללבוש ידעתי שזה צריך להיות סקסי, חגיגי, וטיפה מפונפן כי זה חג.
אבל מצד שני אני רוצה שיהיה לי סופר נוח אח"כ פשוט להזרק על הספה (במקרה של השנה ערסל) אצל אחותי בבית בלי שאני אצטרך להביא איתי בגד החלפה.
אז קבלו את האאוטפיט הראשון.



  


הדבר הראשון שבחרתי זאת שמלה בהירה, כן אני. ליטל הציגה לי את השמלה המשגעת הזאת, ומה אני אגיד לכן, התאהבתי. אני ככ אוהבת שלמות בפריט אחד.
היא לבנה, אמרנו חגיגי לא? 
יש עליה הדפס עדין ויפה של ריבועים קטנים עם נקודות קטנות בפנים.
הבד נמתח ונוח לא הרגשתי חנוטה או מוגבלת בה, החצאית מתנפנפת ושומרת על הצורה הנפוחה שלה ואני מתה על זה!
יש לה גם כיסים בצדדים, אני בכלל חושבת שחובה בכל שמלה :) כיסים בצדדים.
כשעוברים לעיצוב של החלק העליון יש בו מחשוף קלאסי גם מקדימה וגם מאחור, 
ומה שהכי אהבתי ותכלס קנה אותי, אלה הפתחים בצדדים עם הכיווצים המתוקים האלה, זה מה שעושה אותה לדעתי סקסית בשנייה, הטיפה עור הזה שחשוף בדיוק במותן.אלוהים נמצא בפריטים הקטנים נכון... אז זה בדיוק השמלה הזאת!

  


החלטתי ללכת הפוך על הפוך ולנעול עם השמלה הסופר חגיגית הזאת דווקא זוג נעלי ספורט.
בחרתי בזוג החדש הזה של אדידס שקניתי בנסיעה האחרונה לברלין. הצבע תואם בול את הצבע של השמלה והוא בשנייה נותן לוק לא מתאמץ ונוח.
אבל לא לדאוג :) ניסיתי אותה כבר גם עם נעלי עקב ניודיות והיא פשוט עוצרת נשימה ומרשימה עוד יותר, זה בדיוק מה שעושה אותה לשמלה מושלמת!
השמלה מגיעה ממידה S עד מידה L אני לובשת מידה M ומחירה 350 ש"ח במקום 550 ש"ח היא מגיעה גם בפשתן ג'ינס ובד כותנה מודפס.
כשצילמנו אנשים כל הזמן נעצרו להגיד לי מזל טוב, ובהצלחה.. ??


לא הבנתי בהתחלה למה..
בסוף אחת הבחורות פשוט עצרה אותי לשאול אם אלה צילומי זוגיות לפני חתונה?
ושזה ממש מדליק ככה עם הנעלי ספורט :) אמרתי לה שהיא איחרה במשהו כמו 20 שנה.....אבל תודה!
אז אם יש מישהי שמחפשת שמלה למטרה הזו, או שמלה למסיבת רווקות, או אפילו חינה שתהיה קלילה נעימה ואחת שתשמש אותך אחרי, כנראה שזה יכול להתאים לך.
המשכתי אחכ להסתובב בה כל היום בדיעבד אולי הייתי קצת OVERDRESSED לטיב טעם, אבל היי הקופאיות כולן, אמרו לי שאני פשוט "קרסביצה" ושסוף סוף רואים קצת אלגנטיות :).

בינתיים נשאר לכן להתענג על העדינות מצד אחד אבל אדג'יות מצד שני של האאוטפיט הזה, וביום חמישי יעלה הפוסט השני עם רעיון אחר לגמרי.. מבית Isidora Anne




3 תגובות:

  1. שמלה מהממת בדיוק בדיוק לטעמי, איזה כיף.
    יש לך מושג לטווח המחירים?

    השבמחק
  2. פוסט משגע והשמלה הולמת אותך כל כך! נראה לי שזו פעם ראשונה שאני רואה אותך לובשת לבן. יפה לך ;-)

    השבמחק
  3. הבת דודה המוכשרת שלי הצליחה להלביש אותך בלבן! יצאת קרסביצה לגמרי!

    השבמחק