יום שבת, 3 בספטמבר 2016

אומרת את האמת בפנים - סקירת מוצרים!

שלום שוב ותודה שחזרתם לעוד סרטון שלי.. אה, סליחה זה לא לפה :) אבל אם כבר אנחנו פה...
ביקרתם בערוץ המחודש שלי ביוטיוב: דיווה דיאנה
אם לא, אז זה הזמן אני מעלה כרגע שני סרטונים בשבוע, אחד ביום שני ואחד בחמישי...
פשוט כי יש לי ככ הרבה רעיונות ואני רוצה שכולם יעלו לפני שאני אבין שאף אחד באמת לא רואה את זה ושאני מדברת לעצמי.
ועכשיו נעבור למהות האמיתית של הפוסט, מוצרים שקניתי וקיבלתי ומה היתה דעתי עליהם.

אני אתחיל במוצרי טיפוח לעור, מאז תחילת הקיץ העור שלי פשוט התחרפן.
הפנים שמנונית והתחילו לצאת לי חצ'קונים, מה שלא היה לי מגיל ... בעצם אף פעם לא היו לי. ואני לא מצליחה לאזן את העור שלי.
נכון יש מזג אוויר הכי מגעיל בעולם, נכון אני כרגע בתקופה ככ לחוצה בעבודה, יש לי מיליון ואחת פרויקטים שלקחתי על עצמי בחודש האחרון והיתה את הטיסה לברלין.. שום דבר מזה לא עשה טוב לעור שלי.
ניסיתי ככ הרבה קרמים וסרומים וחומצות ומה לא.
ויצאתי לחפש משהו שיתאים, ומצאתי אותו בסדרה מהמותג "לה רוש פוזה".
פייר, אני אגיד בחיים לא קניתי שום דבר מהם, הם יקרים מדי. אבל...
ראיתי באחד המקומונים שיש להם קיט של שני מוצרים ג'ל מקציף לניקוי העור שאמור לפתוח נקבוביות סתומות בשומן וליכלוך, וקרם לנטרול השמנוניות, אבל עדיין שומר על לחות ולא מייבש.
שניהם ביחד אמורים לעזור לעור שמן ולתת תוצאות תוך שבועיים הקיט ב עולה  39.90 שקלים.

בנוסף היה להם מבצע של מוצר שני ב- 50% אז קניתי גם אל האלסבון קרם שלהם, ועוד קרם מרגיע ומאזן שאמורים למרוח רק בלילה לפני השינה. אחרי שבועיים אני יכולה להגיד אאוריקה!!
השילוב של כל המוצרים האלה ביחד בצורה עקבית, ושום דבר אחר מלבדם, עזרו לעור שלי להתנקות מכל הפצעונים, להיות רגוע, לא נוטף אבל מצד שני לא יבש, האיפור יושב עליהם מושלם ואני סופר מרוצה!




ונמשיך באותו נושא של עמידות לנוכח מזג האוויר בחודש האחרון, אני רוצה להמליץ בחום יולי אוגוסט על שני מוצרים שעזרו לי לשמור על האיפור שלי.
החלום של כולנו בקיץ הוא לא להראות כמו ציור של פיקאסו בתקופה המבולבלת שלו..שאיפור העיניים ישאר בעיניים ולא יגיע  ללחי!
והפלאים האלה הגיעו מחברת "פלורמר" לפני חודש היה להם מבצע של 1+1 ובגלל שתכלס אני מכוסה מבחינת איפור החלטתי להתחדש בפריימרים.
אז בגלל שאני פרייראית של כל מה שכתוב עליו PORE MINIMIZE קניתי את הפריימר פנים  שלהם, ואת הפריימר לעיניים בגוון שמפניה כי רציתי אם כבר, שיתן לי גם קצת גוון ואולי יחסוך לי צללית ליום יום.
ניסיתי להתאפר בלי הפריימרים וניסיתי עם, כי אני לא הכי מאמינה בפריימרים הכל נוזל ממני אחרי שעתיים.
היו לי המון, גם ממותגים מאוד יקרים וגם עממיים וגם מקצועיים.
במקרה הזה האיפור החזיק מעמד לפחות 5 שעות בלי לזוז ובלי תיקונים, למישהי כמוני זה הרבה!
והפריימר לעיניים ככ עדין, ככ יפה, עם טיפה ברק.
אני נראית מאוד רעננה מאוד ערה ונקייה מאיפור עיניים.
מאוד אוהבת אותו בלי כלום עליו ומאוד אוהבת איך שצלליות יושבות עליו.



מי שעוקבת אחריי בסנאפצ'ט ובפייסבוק ראתה שאני לא יכולה להפסיק להלל את ערכת הקונטור הרטובה של חברת "סאקרה" הם הוציאו דיופ מושלם לערכה של "סמאשבוקס" בשמינית המחיר.
אני חייבת להגיד וואו..
קניתי אותה והייתי בטוחה שהיא תלך לפח אחרי ניסוי אחד.
בפועל, אני לא מצליחה לעבור יום בלי להשתמש בה... אני מכורה.
שלושה גוונים:אפרפר לקונטור עצמו, גוון חום לברונזר והצללה ועיפרון אחרון שמנת להארות.
מגיעה גם חוברת הם הוראות שימוש לפי צורת הפנים שלך ומחדד.
רק דבר אחד יש לי להגיד, חבל שהם לא נותנים את האפשרות לקנות את העפרונות בנפרד.
העיפרון שהכי שמיש בערכה הוא העיפרון של הקונטור בגוון האפרפר והוא כבר כמעט גמור אצלי, בגלל השימוש ואני רוצה רק אותו כי השנייים האחרים עדיין לא קרובים לסופם.. אבל אי אפשר, חייב לקנות את כל הערכה.
אני בכל מקרה אקנה אותה שוב כי אני מרוצה ואת העפרונות האחרים אפשר גם לעשות בהם שימוש כצללית והיילטר לעצם הגבה. הם רכים,עמידים,מטשטשים בקלות.. רוצו לקנות!



המוצרים הבאים הם מוצרים שקיבלתי לסקירה.
שמפו משקם, מרכך משקם, ומסיכה לשיער צבוע מבית LIFE  בשיתוף פעולה עם מישל מרסייה.
מכיון שאני לא מכניסה מוצרי שיער חדשים לשיגרה שלי,  העדפתי לתת להם בית חדש בדוגמת שכנה וחברה והיא ניסתה אותם על עצמה.
אחרי שבועיים של חפיפה ושימוש היא אמרה שהשמפו והמרכך לא עשו עבודה מיוחדת או יוצאת דופן, היא לא ראתה שינוי במרקם או באיכות השיער שלה.
הריח שלהם נעים אבל לא נשאר לאורך זמן (היא מהמשוגעות שחופפות 3 פעמים ).
בחפיפה הריח של השמפו מילא את כל האמבטיה אבל לאחר ייבוש טבעי לא נשאר. אבל היא היתה סופר מרוצה מהמסיכה.. אמרה שהשיער היה רך אחרי השימוש, נעים לסירוק, היה בו ברק ליום יומיים, והריח היה נעים "בטירוף" אני מצטטת.
מחיר השמפו והמרכך 25 ש"ח והמסיכה 30 ש"ח.




עוד סדרה שקיבלתי לנסות היתה הסדרה החדשה של המותג שאני ככ אוהבת AHAVA.
הם יצאו  בתקופה האחרונה במספר סדרות צבעוניות: ורודה,כחולה וירוקה. סדרות חדשות עם צבעים משגעים, ריחות מטריפים ושילובים שבחיים לא הייתי חושבת עליהם.
אז הערכה האחרונה שהם שלחו לי היתה הסדרה הירוקה, והיא כללה בתוכה שמן גוף,קרם ידיים, וקרם גוף מסדרת
"צבר ומורינגה".. WTF?
טוב, לא היה לי מושג שלקקטוסים יש ריח בכלל.. אבל יש להם. ומורינגה.. מה זה בכלל.. ?
אבל כשתפתחי את המוצרים, זה לא ישנה בכלל כי הריח הוא וואו.. ככ... נקי!
אין לי מילה אחרת, ההרגשה היא כאילו קרצפו את כל הגוף שלך במנטה, זה הכי קרוב שאני יכולה להגיד, והכל פשוט מרענן ופשוט נקי!




המוצרים הבאים צילמתי ביחד כי הם די הולכים ביחד..
ניסיתי אותם אחד על השני :) אני מדברת על המברשות של אשלי וקסמן בקשי, סוף סוף!
קניתי אותן מהאתר שלה.
אני יודעת שאני באיחור, החלטתי להזמין וזהו, חיכיתי שהמברשות עיניים (כי אני לא קונה מברשות פנים, בחצי שנה האחרונה לא זזה מהביוטיבלנדר שלי) שרציתי יחזרו למלאי וקניתי את: The Big Fluffy, The Crease Wiz
אחת לטישטושים והשנייה לקפל העין.
סהכ אחרי שימוש של משהו כמו חודש בשתיהן, להגיד שהן עושות משהו שמברשות אחרות? לא.
עובדות יפה, מטשטשות יפה, יפות נוחות.. אממה..
מבחינת מחיר הן סבבה לגמרי.
אחת עלתה 70 ש"ח השנייה 60 ש"ח זה פלוס ענק לדעתי, כי הן נחשבות מברשות מקצועיות וכל מברשת מקצועית אחרת תעלה לך כפול.

המוצר שיחד איתן מצולם, זה הספריי מנקה מברשות של חברת שוורץ שקיבלתי לסקירה.
הוא עולה 20 ש"ח והוא מגיע בבקבוק היפה והורוד הזה, יש לזה ריח של ממתק מאוד מתוק מאוד דומיננטי, טיפ ממני לא להשפריץ את זה בחדר סגור אתן תחנקו...
זה האתר שאפשר לקנות ממנו. או קיי אז ניסיתי אותו על המברשות האלה של אשלי והוא ניקה אותן בצורה סבירה.
מברשות גדולות של פנים כמו סומק, ברונזר הוא ממש לא הצליח לנקות, לפחות לא את שלי.
אני חופפת פעם בשבוע את כל המברשות שלי בשיטה הישנה, סבון מוצק ומיים וכרית אצבע קטנה מסיליקון מביוטיקייר.
אז אני חושבת שאם את נתקעת ואת צריכה לנקות נקודתית מברשות קטנות זה סבבה לגמרי, החומר מתייבש מאוד מהר זה יתרון.
אבל למברשות גדולות יותר.. זה עדיין לא שם.



זהו, נראה לי שסיימתי לחפור לכן.
הפוסט הבא הולך להיות סופר מעניין, כדאי לכן לחזור.. אני הולכת להציג לכן מישהי מאוד מיוחדת שעושה תכשיטים סופר מיוחדים ומעניינים.
שיהיה לכן אחלה של שבוע, ואל תתנו לשביזות יום ראשון לבאס, כי תכלס יום ראשון הוא המשך של הסוף שבוע :)
ואני כאן כמו תמיד שמה עין בשבילכן.


2 תגובות:

  1. רוצה לדעת מה ההבדל בין הג'ל המקציף לאל סבון קרם? שניהם מיועדים לפנים?

    השבמחק
    תשובות
    1. שניהם מיועדים לפנים, אחד מהם ממש מקציף ועושה ניקוי יותר עמוק ויסודי, האל סבון לא מקציף הוא יותר כמו קרם כזה הוא יותר עדין ואני משתמשת בו בבוקר ובערב בגלל שהוא עדין. לניקוי יותר עמוק בימים שאני עם איפור מלא אני עושה עוד סיבוב עם הג'ל.

      מחק