יום שבת, 27 באוגוסט 2016

נעלי ספורט ליופי...

פעם נעלי ספורט היה להם תפקיד מאוד ספציפי.
לספורט.
הדגמים היו סטנדרטיים ומשעממים זה היה או עם שרוכים או עם סקוצ'ים במקרה המטורף גם וגם.
הצבעים היו שחור או לבן, במקרה שהמותג היה ממש מתקדם מבחינה עיצובית היה גם עירבוב של שחור ולבן.
היה מאוד ברור איזה דגמים שייכים לנשים ואיזה לגברים.
והמותג ששלט אז בזמנו בארץ היה "גלי"  אלא אם כן היו לך דודה ודוד מאמריקה הייתם מקבלים ריבוק או אולסטאר!
והיה לנו זוג אחד לעונה, והוא התאים לנו לכל יום וכמובן הכי שימושי לשיעורי ספורט ולשחק איתם בחוץ עד שהן היו מתבלות ומתפוררות מרוב "סטנגה" ומחניים ו- "מדרכות". 


היום נעלי ספורט הפכו להיות אקססורי לכל דבר, זה חייב להתאים לבגדים שלנו, אנחנו יוצאים איתם ואפילו מתחתנים איתם, נעליי ספורט היום ככ יקרות שחס וחלילה אתה לא חולם לעשות ספורט איתם... למרות שהן נועדו בדיוק לזה!
אין סוף לעיצובים לצבעים ולמותגים שמייצרים היום נעלי ספורט, כי העולם הבין שאין דבר כזה שיהיה לך רק זוג אחד בארון.
לי עד לפני כמה חודשים היה בדיוק זוג אחד של נעלי ספורט, והם באמת היו לספורט.
לחדר כושר ולריצות בחוץ וזהו לא נעלתי אותן לשום סיבה אחרת.
אני אומר "היו" כי וזה ממש לא תירוץ.. הכלבה אכלה אותם!





לאט לאט הארון שלי התמלא בסניקרס שזה הבן דוד של הנעלי ספורט, וכל הזמן חשבתי שעם נעלי ספורט יהיה לי מאוד קשה להרכיב לוק שיהיה נשי וסקסי כמו שאני אוהבת.
כי תכלס, מה נשי בנעל ספורט?
חיפשתי הרבה זמן זוגות שאני אוכל להרכיב סביבם כמעט כל בגד שיש לי בארון ומצד שני יהיה עדיין נעל ספורט לכל דבר.
ירדו מהפרק כל העיצובים המאוד צבעוניים כי זה לא אני, וכן רציתי דגם שהוא קלאסי וישמש אותי במידה ואני כן אחליט לרוץ איתם.


 

הזוג הראשון שקניתי היה בחנות עודפים של ריבוק, דגם רטרו שחור שעלה לי מאה שקלים וכל פעם שאני נועלת אותו אנשים רוצים לקנות אותו ממני, הזוג השני והשלישי כבר נקנו בחו"ל.
נסעתי לברלין עם המשפחה שלי, הילדים בעלי גיסי והילדים שלו,  וההורים שלי נסעו פעם ראשונה אחרי שנים שלא טסו ללטביה (אבא שלי אחרי ניתוח של 4  מעקפים) , מין ביקור שורשים כזה כי אנחנו משם.
כשהכנתי לי רשימת קניות לברלין, ישבתי וחיפשתי ברשת דגמים שאהבתי ושלחתי גם לאמא שלי את התמונות שתראה אם היא מוצאת שם.
אני מצאתי זוג מדהים של אדידס בצבע ניוד בברלין שעלה 60 יורו, נכון לא זול, אבל בגלל שלא מצאתי שם בכלל בגדים החלטתי שאני יכולה לפנק את עצמי.
ואמא שלי המלכה מצאה לי זוג מדהים, של נייק אפורות שאתם רואים פה עכשיו בתמונות והן עלו 80 יורו שאני עדיין חושבת שזה מחיר פצצה לנייק, ולעיצוב הזה שהוא יותר מודרני אבל סופר לביש ופרקטי.
והכי חשוב לי... הן פשוט ככ נוחות שפשוט לא בא להוריד אותן מהרגליים.





ידעתי בדיוק מה אני הולכת ללבוש איתן ברגע שהם יחזרו לארץ והם יכנסו אליי לארון, זה היה אאוטפיט שהרכבתי לעצמי בראש בשנייה שראיתי זוג דומה באיזה בלוג בחו"ל.
אני מהאנשים האלה שברגע שיש לי משהו חדש בארון אני חייבת ללבוש אותו כמה שיותר מהר, לא מסוגלת לחכות :) גרועה בכל מה שקשור בדחיית סיפוקים, אז ליום סיבובים ביום שבת עם הילדים החלטתי להוציא אותן לסיבוב.
ונכון שהן מושלמות....?








תגובה 1: