יום שבת, 20 באוגוסט 2016

ציירי לך גבות..

מגיל קטן החלום שלי הוא גבות יפות, מלאות בשיער שאפשר בקלות לראות את הזוית ואת הצורה.
מגיל 16 התחלתי לצייר אותן עם עיפרון שהייתי קונה ב 5 שקלים באיזה פרפומריה (זה מה שהיה לנו בתקווה לפני 20 שנה) כן, עוד לא היה סופר פארם :) לצייר הכוונה פשוט לעשות פס שבדיעבד אני מודה על זה שלא היו מצלמות אז :) כי זה היה נראה נורא!!
לקראת החתונה החלטתי שלא משנה מה אני רוצה גבות יפות או משהו שנראה כמו גבות לפחות לחתונה!
קיבלתי המון המלצות בזמנו על מיקיאגי ובפגישת האיפור ביקשתי ממנו שילמד אותי מה ואיך הוא עושה את זה.
מקסים כמו שהוא לקח את הזמן ופשוט הראה לי אז לילדה בת 20 איך מציירים עם צללית חומה ועם מברשת דקיקה גבה סבירה, כי אחרי הכל זאת מיומנות כמו כל דבר אחר.


אחרי זה לילך התחילה לדבר איתי על לבצע איפור קבוע וגם את זה עשיתי הבעיה פה שזה גם דוהה וצריך לחדש ולא כולן יכולות לעמוד בפני התהליך עצמו שטיפה לא נעים,  וקשה מאוד לשנות את הצורה הראשונית שבה בחרת. 
וזה לא זול.
עכשיו הגעתי לפרשת דרכים או שאני מחדשת את הקעקוע שלי או שאני לומדת איך אני משיגה את הצורה ואת הצבע הכי טובה שאני יכולה לגבות שלי בעצמי בעזרת איפור.
התחלתי להסתכל סרטונים ביוטיוב, כל סרטון שלימד איך מציירים גבות אני ראיתי.. YOU NAME IT I SAW IT.
זאת היתה הפעם הראשונה שנתקלתי בדזי פרקינס הנהדרת.. והסרטון שלה, פשוט למדתי הכל, כל תנועה כל מוצר כל זוית.


והתחלתי לקנות את כל המוצרים שידי הצליחה להשיג:צלליות,ג'ל,עפרונות,מסקרות,שעווה... הכל.
ואני חושבת אחרי שנתיים של שימוש קבוע בכל המוצרים שיש לי,הגעתי לצורה ולביצוע שאני הכי מרוצה ממנו מזה שנים.
ואני רוצה להמליץ על המוצרים שיש לי, אני אסייג ואומר לא חייב להשתמש במוצרי יוקרה או ממותגים בשביל להגיע לצורה טובה ופיגמנט נכון, זה עניין של אימון והיד, כמו באיילנר.
הראיתי בסנאפצ'ט לפני כמה ימים איך אני עושה גבה אחת עם עיפרון של אנסטסיה וגבה אחת עם עיפרון של ביוטיקיר.
שתיהן נראו אותו דבר, זה ענין של עמידות יותר במוצרים שהם יותר יקרים מבחינת החומר.


אני מתחילה את התהליך בניקוי השערות הקטנות שלא קשורות לצורה שאני רוצה שצומחות. אני מורטת ומנקה עד שכל האיזור נקי לעבודה ולמילוי חומר.
אח"כ אני עם מסרק גבות או באנגלית SPOOLY ואני מסרקת למטה את כל השיער בשביל לראות את הקו העליון של הגבה שלי ועם עיפרון בעל חוד דק מאוד (אני מעדיפה את העפרונות האומטומטיים על אלה שצריך לחדד כי החוד יותר דק) ואני מתחילה לצייר גבול עליון איפה שאני רוצה אם זה צמוד לקו השיער או יותר גבוה בהתאם לעובי שאני רוצה שהגבה תהיה.
אותו דבר אני מסרקת את כל השיער בגבה כלפי מעלה ומציירת גבול תחתון כמעט ולא מפעילה לחץ על העיפרון שהקו לא יהיה חזק מדי.



ABH Brow Wiz:Dark Chocolate\Dark Brown 
 M-A-C Brow Pencil:Lingering
Benefit Precisely My Brow Pencil:Medium

שלב שני אם אני רוצה מראה יום יומי ופחות דרמטי ויותר טבעי וקליל אני לוקחת את צבעי השעווה שלי, יש לי את הקיט הישו הזה שקניתי בפרימארק לפני שנתיים והוא מעולה ויש לי את הקיט החדש הזה השני כבר של אססנס שקניתי גם במדריד לפני שנה וקניתי עכשיו חדש בברלין. שניהם משהו כמו 3 יורו והם מעולים.
ואני משתמשת באחת מהמברשות הזויתיות שיש לי  בשביל לקחת מעט מאוד חומר כי הם מאוד פיגמנטיים, ומתחילה לצייר עם אחת ההמברשות שערות קטנות למלא את הרווח בין שני הגבולות, אני דואגת לזה שהחלק האחורי יהיה יותר כהה מהחלק הקדמי כמו שזה בגבה טבעית. אלה המברשות שאני משתמשת בהם שנים.


BarryM Brow Kit Shape And Define
 Essence How To Make Brows Wow
Yarin Shahaf Brush: No 5 
Mikaella Makeup Brushes: No 04

במידה ואני רוצה מראה לערב או אני צריכה משהו יותר דומינטי לצילומים  וחייבת משהו בולט אני בוחרת באחד מהג'לים שיש לי, עם אותה פעולה עם אחת מהמברשות.
שלושת מעולים, שלושתם פיגמנטיים ככ שאפילו לא צריך יותר מנגיעה אחת בחומר שמספיקה לשתי הגבות, הם גם יותר עמידים ומחזיקים מעמד שעות בלי לזוז.


ABH Brow Pomade:Dark Brown
OFRA Brow Gel: Light Brown
BH Brow Gel:Brown
Yarin Shahaf Brush: No 5 
Mikaella Makeup Brushes: No 04

בשביל לשמור על כל העבודה שעשינו וגם לסדר במידה ויש שערות סוררות שלא נשארות במקום (יש לי איזה 4 כאלה, תתפלאו) אני עוברת אחכ עם מסקרה קטנה לגבות בשביל לקבע את כל העבודה במקומה, עד עכשיו השתמשתי במסקרה הקטנה של אססנס, עכשיו קניתי אחרי המון המלצות את המסקרה הקטנה של בנפיט ומה שמיוחד בה שהיא מכילה סיבים קטנים שנדבקים לשיער שכן קיים, והם שתורמים למראה מלא יותר של הגבה.
תמיד יש אפשרות לתקן במידה ואתן לא מרוצות, מקלון אוזניים עם קונסילר או מייקאפ.
במידה ואתן רוצות מראה יותר עמום אפשר להעביר מברשת עם פודרה.


Essence Make Me Brow:No 2
Benefit Gimme Brow:Medium

השלב האחרון הוא הניקוי והחיטוב של הגבה, זה גם פועל להדגשה של הצורה עצמה יותר מכל דבר אחר.
אני יודעת שיש כאלה שמשתמשות בקונסילר אבל אני מעדיפה להשתמש ב- PAINT POT של מאק.
בשני הגוונים האלה, כי הם הכי מתאימים לגוון העור שלי, עם מברשת אני פשוט עוברת כמו בציור מסביב לגבות ומטשטשת עם האצבע.
ובשביל לקבע את החומר אני עוברת עם האצבע בתוך הפודרה המינרלית והשימרית הזאת של מאק, יש בה 4 גוונים ושניים מהם תואמים בדיוק את הצבעים של ה- PAINT POT.
הם גם טיפה מבריקים אז אין פה צורך בעוד הדגשה אחכ בעצם הגבה או מעליה... 


M-A-C Paint Pot:Painterly\Soft Ocher
M-A-C Mineralize Skinfinish: Faintly Fabulous 

וסיימת...
לא לדאוג אם בפעמים הראשונות זה לוקח המון זמן, והיד טיפה רועדת...
זה ענין של אימון ושל התמדה, אחרי תקופה היד עושה כבר את כל התנועות מעצמה :)
מחר יעלה סרטון חדש בערוץ, כל האיפור החדש שקניתי בברלין, אז אם בא לכן לצפות ולראות גרירה קטנה ואיכותית אם תרשמו תקבלו עדכון ישירות למייל כשהסרטון החדש יעלה: https://www.youtube.com/user/SosnerDiana/videos
אז אל תשכחו את הגבות בנות, זאת המסגרת של הפנים!
המשך שבוע מקסים!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה