יום שני, 21 בנובמבר 2016

כשהבושם שלך מתאים לך בול - BAD!

זה לא סוד שתמיד נמשכתי למה שקוראים החלק היותר "BAD" של החיים.
מגיל עשרים אני תמיד לובשת שחור בד"כ בשילוב עם עור :) פירסינגים כמעט בכל מקום אפשרי, במקומות שרואים, ובמקומות שלא רואים :) מה שאתם לא יודעים לא יפגע בכם...
הקעקועים הצטרפו ישר איך שהגיל אפשר לי לעשות את זה בלי אישור של אף אחד.
רכובה על הצד האחורי של אופנועים מגיל 16 עם בחורים מהצד היותר מפוקפק בשכונה, 
האיפור המעושן המוסיקה, הסרטים והוייב הכללי של לא רואה אף אחד ממטר.
זה מה שעשה אותי אני.




אחרי התבגרות קלה, הפירסינגים ירדו (לא בכל המקומות) נוספו עוד כמה וכמה קעקועים, אבל המשיכה שלי ל- BAD BOYS למיניהם לא פחתה.
עכשיו התווספו לזה גם זיפים, שרירים הריח של אלכוהול טוב ואיכותי וטבק אפפו את כל החושים שלי.
לבושים במעיל עור משופשף, ג'ינס שחור, מגפיים עם ניטים, שייכים לאיזה מועדון מחתרתי ואקסקלוסיבי.
תמיד האמנתי שהטיפוסים היותר שקטים עם הסיגריה ביד,הקול הצרוד על גבול הלוחש, הכוס ויסקי ביד השנייה שמגיעים עם המבט הזה הממיס ומשתק אותך במקום, הרבה יותר שווים...
וין דיזל מהרגע שהוא פרץ לחיינו, ג'ייסון סטטהם (שאלוהים יעזור לי לנשום...) מאז ומתמיד, איאן סמרהולד (דיימון תמיד היה האח המועדף שלי. איך אפשר בכלל לחשוב שסטפן יותר שווה??)
הקטע הוא שכל אלה, הם לא באמת BAD זה רק למראית עין, זה ה"בקבוק" שבתוכו יש את הדבר הכי טוב, נעים, חמים ורך בעולם.
  
  

כשקיבלתי את הבושם החדש לגברים של "דיזל" לסקירה ראיתי את הקופסא השחורה, הבקבוקון המחוספס ואת השם שחרוט בדיוק במרכזו, ידעתי שאני רוצה לעשות יותר מסתם לסקור אותו.
היה נראה לי מעט מדי, להתיז כמה שפריצים ולהגיד לכם האם יש לו ריח נעים או לא..ויש לו.
אני יודעת שהוא בכלל לגבר, אבל אני משתמשת בו על עצמי ולא מפסיקה לקבל מחמאות ורעשים של אפים מרחרחים אחרי... אין מה לעשות כנראה ש- BAD מתלבש עליי בול!

עוד כמה שנים עברו, אני עדיין מכורה לשחור שלי, הניטים, העור והקעקועים שוב גדל מספרם, אני מעדיפה עכשיו לנסוע במושב של מכונית, והויסקי והסיגריות הוחלפו במיים עם לימון, נענע לפעמים גם תפוח והסיגריות הם זיכרון רחוק והתחתנתי עם הטיפוס השקט, עם אותו מבט חודר וממיס מגולח ומקועקע, אבל החיים שלנו שונים עכשיו אמא ואבא אנשים רציניים עובדים אלה החיים לא?
אבל...
כבר המון זמן שאני רוצה להשוויץ באלטר אגו שלי שלא תמיד בא לידי ביטוי.



  

אז בחרתי בשמלה הכי אלגנטית שיש לי בארון שרק חיכתה לתירוץ לצאת מהארון.
יחד עם המעיל שאין בחורה שאין לה אותו בעולם, וגם היה מקור ההשראה לעיצוב של הבקבוק. המגפונים הכי מושלמים בעולם שאני רק מחכה לחרוש עליהם (אבל ראבק איפה החורף??)
והבושם ה- BAD שהוא רק GOOD, כמו אותם בחורים.
המותג בחר את השחקן והדוגמן בויד הולברוק שכולנו מכירים (טוב, אלה שמעריכים טלווזיה טובה) בסדרה NARCOS את הדמות של סטיב מרפי.
וישחק בסרט ההמשך של וולברין LOGANֱ! איך אפשר לבקש פנים יותר יפות,מחוספסות, וסקסיות ממנו להתאים?






הניחוח הוא שילוב של קוויאר וטבק (יש משהו יותר סקסי מריח של טבק?) נגיעות של הדרים ותבלינים כמו ברגמוט, הל ולבנדר.
כל הריחות משלימים אחד את השני ויוצרים ריח שהוא מאוד חושני ועשיר.
אני שמתי לב שלפחות עליי הוא אחרי כמה דקות של שהות על העור הוא נותן ריח מאוד דומיננטי וטיפה חריף.
ונשאר לאורך זמן.
המחיר שלו לכמות של 75 מ"ל הוא 468 ש"ח ולכמות של 125 מ"ל הוא 525 ש"ח.






שמלה: אלון לבנה ל- CASTRO/ מעיל: ZARA/מגפיים: ASOS/טבעת: TOUS
צילום: אלעד גרובנר ל- ZOOM18

6 תגובות:

  1. במקום BAD יכלו באותה מידה לקרוא לבושם "דיאנה". כל הפוסט הזה מדיף את הניחוח שלך והוא ממכר.

    השבמחק
  2. עכשיו יש סיבה להריח.............

    השבמחק
  3. עשית לי חשק לקנות לעצמי את הבושם הזה! מנו טוב.. מזל שיש תירוץ לקנות למישהו אחר ☺

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף.. תקני תקני לעצמך.. הוא מעולה ולפעמים שהוא ישתמש בו... לפעמים.

      מחק