יום שישי, 15 בספטמבר 2017

מוצרים שאת חייבת שיהיה לך!

כל אישה יש לה את המוצרים שהיא לא תחליף בשום דבר אחר לא משנה כמה זה יעלה או כמה ביקורות מצוינות היא תשמע, היא תנסה מדי פעם משהו אחר, אם היא ממש סקרנית וחייבת אבל בסופו של דבר אנחנו חוזרים חזרה לאותם מוצרים.
זה כמו שאני בחיים לא אשתמש במשהו אחר חוץ מהדאודורנט של ניוואה הכחול של הגברים דווקא מכל האחרים בעולם, כי אני יודעת שהוא מושלם לי ומגן עליי אפילו אם אני ארוץ מרתון!
ואני לא מסוגלת בלי לעשות פעם בשבוע פילינג גוף ובשבילי זה תמיד יהיה הפילינג הירוק בריח לימון של ללין לא משנה כמה עשרות (ויש לי עשרות) מוצרים אחרים לנסות.
אז החלטתי לרכז ולהמליץ על הדרך על המוצרי ביוטי שלידעתי הם חובה...
חלקם ישנים ותיקים שלא יוצאים משיגרת האיפור שלי, וחלקם חדשים שפשוט התאהבתי ואני לא מסוגלת להבין איך הייתי בלעדיהם עד עכשיו.
כמו בכל מותג ביוטי כזה או אחר זה לא משנה אם הוא המוצר עולה שקל או אלף שקל תמיד יש מה שיעבוד יותר טוב בשביל כל אחת מאיתנו ומה שפחות טוב.
זה אינדיבידואלי כמו ריח של בושם, ואיזה ציפוי את אוהבת על השניצל שלך.

אני אתחיל לפי הסדר שבהם פשוט צילמתי את התמונות, כי כמו אמא גאה אני אוהבת את כל הילדים שלי בדיוק אותו דבר, וכמו בארוווזיון אני אעבור עליהם בלי שום סדר מסוים.
ביוטיקייר - מאות אם לא אלפי מוצרים אני מודה שניסיתי כמעט את כולם. מה שלא ניסיתי פשוט לא התאים לצרכים שלי ולא רלוונטי לי לשימוש כמו צבע לשיער,שעוות למינהן,בשמים...
אבל כל ואני מדגישה כל מוצרי האיפור והטיפוח שלהם עברו תחת ועל העור שלי בשלב מסוים.
אני מאוד מאוד מאוד, אמרתי מאוד? אוהבת את הרשת הזאת.
כמובן שאני יכולה למנות לכן עשרות של מומלצים ויש לי אפילו סרטון בערוץ מוקדש לזה:
https://www.youtube.com/watch?v=uUiRP16YmMs&t=21s
אבל פה אני רוצה כמו שאמרתי להתרכז על מה שאני משתמשת ומה שאני עושה בו שימוש  על בסיס יומי.

אתן חייבות לנסות את הדיופ הזה של הביוטיבלנדר, אתן תחסכו לעצמכן המון כסף. 
היא מעולה, היא נשטפת טוב היא עושה עבודה מצויינת ובשביל ה- 10 שקלים שהיא עולה אתן יכולות להיות גם הכי סופר היגייניות ופשוט להחליף אחת כל חודש (למרות השטיפות שלי פעם בשבוע זה בדיוק מה שאני עושה). ויש לי אחת בכל תיק איפור (עבודה,רכב) וכמובן בשידת האיפור.
אני ממליצה על השחורה כי אז לא אוכלים את הלב שהצבע יורד ודוהה (הוא גם יורד ודוהה בכל שטיפה בביוטיבלנדר המקורית).
המוצר השני הוא השימר החדש שהם השיקו רק עכשיו, אני לא מצליחה להפסיק להשתמש בו אפילו אם האירוע לא מצריך בכלל... הוא מגיע בשני גוונים כרגע: ורדרד ומוזהב.
הגוון הורדרד שלו מושלם לגוון העור שלי, עשיתי איתו כמה צילומי חוץ (למשל בפוסט הקודם זה מה שיש עליי) : http://divadianasosner.blogspot.co.il/2017/09/blog-post.html
והוא תמיד עליי באיפור לסרטונים ותמיד שואלים אותי וכמעט בטוחים שזה אחר ממוצרי היוקרה כשאני אומרת להם שזה ממש לא... ברור שהן רצות לקנות.
טיפ שלי לפזר את החומר עם האצבע, ואם את רוצה בום של גלואו שימי אם יש לך שימר נוזלי מתחת!
המוצר הבא הוא חובה מבחינתי לכל מי שמחפשת פתרון מהיר יעיל וטוב לחיטוב או במילה הקרדשיאנית שלו קונטור :) העפרונות חיטוב והארה האלה מעולים!
יש להם בסדרה כמה עפרונות בכמה גוונים ניסיתי את כולם והגעתי לזוג שעושה לי את העבודה הכי טובה: 402+404. 
ומברשות, כמה דיברתי על המברשות שלהם. אני חושבת שיש לי אולי כבר חמש מכל מברשת אפשרית שיש להם בליין.
אבל הזוג הזה הפתיע אותי והפך להיות ה- MUST שלי מברשת מס 19 להנחת כל חומר שהוא נוזלי או קרמי (מייקאפ,קונטור,שימר,סומק,ברונזר) ומברשת מס 20 לחיטוב מושלם. אני יודעת שזה לא מה שהחברה ייעדה אותן אליהן אבל היי כל אחת ומה שעובד לה!


ואיך אפשר בלי לדבר על מוצרים של מייבלין במיוחד סדרת ה- FIT ME שהיא אחת הטובות ביותר שלהם לכל קשת המוצרים שהיא מציעה. אני יודעת שאי אפשר להשיג את חלק מהמוצרים שאני מראה לכן כאן בארץ אבל אפשר להשיג דרך אתרי און ליין והנה עוד סיבה לטוס לחגים לחו"ל!
כמובן הקונסילר שפשוט אין לו תחרות לפחות מבחינתי. הכיסוי העמידות התוצאה והגימור זה מוצר שאני תמיד קונה שאני בחו"ל אני קונה לי סטוק של כמה יחידות והוא פשוט פריט חובה למי שצריכה את העזרה באיזור הזה.
יחד איתו אני חייבת להמליץ על המייקאפ של אותה סדרה אבל לעור השמן ולמראה המאט אני בגוון 115 כרגע אבל צריכה כנראה להחליף לתקופת החורף למשהו יותר בהיר. לכל מי שנלחמת בברק זה הפתרון (כמובן לא לבדו, עם פריימר מותאם והכנה נכונה של העור, זה מייקאפ זה לא קוסם!) והמוצר השלישי שסוגר לי את כל הוודג' במקום זאת הפודרה הזאת שאחרי שסיימתי את הפודרה הקבועה שלי של רימל הפכה להיות ה- GOTO שלי בימי הגהנום האחרונים שאנחנו עוברים עכשיו.
והמוצר האחרון שהוא הפתרון המושלם לימים שאין לי זמן להתעסק עם ספוגית ומייקאפ רגיל אני פונה לסטיק הזה מציירת כמה קווים על הפנים ופשוט עם מברשת (אותה מברשת מלמעלה) מפזרת את כל החומר עם טיפה ספריי מקבע עליו הפודרה וזה נעול!


אני אסיים באחת החברות שעשו בשנה האחרונה כזה מייקאובר או אם תרצו קאמבק מטורף שפשוט לא יכולתי להתעלם.
וברור שיש לי כבר אסופה די נכבדת של המוצרים שלהם.
אני מדברת כמובן על ג'ייד. האריזות החדשות והיפות והנראות מיליון דולר, הפרסומות הנחשקות והעמודי פייסבוק ואינסטגרם המצויינים עשו את שלהם ואני מאוהבת וממשיכה להתאהב כל פעם בכל מה שהם מוציאים.
אבל אם הייתי חייבת לבחור ואני בוחרת בהם כל יום מחדש, אלה יהיו המוצרים האלה.
המייקאפ המצוין שלהם למראה מאט מהסדרה החדשה שלהם של MATT PERFECTION 
השימר המצוין הזה שאני משתמשת בו בעצם לסומק וגם לצללית מעבר בגלל שהוא לא יותר מדי מנצנץ ונותן ברק מאוד עדין ויפה.
אם אתן מחפשות  מסקרה שתיתן לכן מראה נקי, יפה עם אורך לא מצועצע מדי זאת המסקרה המושלמת, אם היא נותנת עבודה לריסים הבלתי קיימים שלי... כל מי שיש לה טיפה יותר תתאהב.
ויא בין היחידות שצובעות את הריסים התחתוניים שלי בלי ללכלכך אותי טיפה!
חייב משהו לעיניים לא? הפלטה הזאת מבחינתי חובה וחובה יותר לכל מי שאוהבת את הגוונים הטבעיים שלה במאט, עמידים ונכונים ותמיד תמיד באופנה.
זאת פשוט קנייה מצויינת פרקטית שעלתה על הציפיות שלי!
והשפתון הזה שלא יורד מהשפתיים שלי כי הוא פשוט בדיוק בצבע של השפתיים שלי.
אני חשבתי שבחיים לא אצליח למצוא את הגוון הזה שיעשה מהשפתיים שלי קצת יותר ויהיה מאט אבל לא יעשה מהשפתיים שלי מדבר סדוק (כי תכלס הן כאלה) פשוט נהדר!
ואני מעבירה אותו מיום לערב פשוט עם שכבה של גלוס שקוף מעליו, והוא מתעורר לחיים בגוון הניודי הכי יפה שראיתן.


המותג האחרון הוא מבחינתי חובה אבל לא כל מוצר ולא כל קולקציה ולא כל מה שהם מוכרים מצדיק את הכסף ואפשר למצוא את הצבעים או את הפורמולה גם ביותר זול במותגים אחרים.
ועם כל זה, יש להם מוצרים וגוונים מסוימים שאני לא אוותר עליהם ולא אחליף אותם בשום מותג אחר.
ואני מדברת כמובן כמו שאפשר לראות מהתמונה על MAC.
שווה לחכות למבצעים, שווה לחכות עם את חברת מועדון להטבות מיוחדות. כי אחרת זה באמת יקר.
ונתחיל ברשימה: הפריימר שאני משתמשת בו לימים חמים קשים או לימים שאני צריכה באמת אחיזה מושלמת של האיפור לאורך שעות הוא ה- PREP AND PRIME למרות הניצנוץ הקל שיש בו אני ממשיכה להשתמש בו ואוהבת את השימור שהוא נותן לי.
אחריו הצלליות ALL THAT GLITTERS ו- ESPRESSO שבלעדיהן חיי החורפיים אינם חיים :) השילוב של שתיהן ביחד זה כל מה שאני צריכה בחיים. אחת טיפה מבריקה באיזור הפנימי של העין והשנייה מאט על כל העפעף ובקו הריסים התחתון.
ולא משנה מתי איך וכמה אני לא מוותרת על פודרת ה- BLOT שלהם כי את צריכה לפעמים שתהיה לך מרצדס בחניה שלך גם.
ואפשר לדבר על ברונזרים מפה עד ליפן, אבל מה שטוב לדזי פרקינס טוב בשבילי וה- GIVE ME SUN שלהם עושה בדיוק את העבודה, וזאת בכלל פודרה!
אבל בשבילי הוא הברונזר היחיד ולא משנה קיץ או חורף הוא האהוב עליי ביותר.
נסיים בסומק SINCERE שאני זוכרת שהשתמשו עליי לפני 6 שנים באיזה הדגמה ופשוט התאהבתי ומאז אנחנו יחד בימים הבודדים שבא לי בכלל לשים סומק והוא באמת מושלם לכל גוון עור  
והשפתון WHIRL שנותן לי להרגיש שאני כוכבת ריאליטי וגם אני קונה שיט שקיילי משתמשת בו!


אז אם אי פעם תהיתן מה נמצא על הפרצוף שלי כמעט בכל תמונה שראיתן.
99 אחוז מהזמן זה יהיה המוצרים האלה.
לא מוציאים לפנסיה משהו שעדיין מעולה ועובד ומצוין, נכון? תמיד כיף לגוון להוסיף הרי איפור זה משחק של צבעים בסך הכל.
אבל תמיד ואתן תסכימו איתי מוצאים את הנוסחה שעובדת הכי טוב אחת עם השנייה ונצמדים עליה.
בגלל זה קוראים לזה שיגרה.

אוהבת המון ומקווה שנתתי טיפה עזרה או הכוונה למי שחיפשה בדיוק את השפתון הנכון או השימר המושלם.
עד כאן ותזכרו שאני תמיד כאן שמה עין בשבילכן.
דיאנה













תגובה 1:

  1. סקירה משובחת ומוצרים שווים, הכנסתי כמה לוויש ליסט שלי. תודה רבה שנה טובה

    השבמחק