יום שישי, 22 בספטמבר 2017

שנה חדשה בחולצה לבנה...

אני לא יודעת,  אף פעם לא הייתי בן אדם של "שנה חדשה, התחלה חדשה" זה פשוט היה עוד יום שהיינו נפגשים כל המשפחה עם כמויות אוכל שיכולות להשביע מדינת עולם שלישי קטנה.
ככה זה שחיים עם לודמילה.
אבל השנה החיים כמו תמיד הפתיעו ואני באמת מתחילה דרך חדשה.
עזבתי את מקום העבודה שלי שהיה "בית" במשך הרבה שנים ואני בחיים לא עבדתי כ"כ הרבה שנים רצוף במקום אחד, וזה אומר משהו גם עליי וגם על האנשים שסובבו אותי (תכלס אני קצת קשה לבליעה ולספיגה).






ועם ראש השנה וקבלת החלטות (אם עוד מישהו יגיד לי שזה לטובה, וכשדלת נסגרת נפתח חלון אני באמת פיזית ארביץ לו) כי אני לא רואה את זה עכשיו, כרגע כל מה שמעניין אותי זה למצוא עבודה אחרת ולהמשיך לפרנס ולעבוד ולעשות כמו שעשיתי עד עכשיו.
אומרים לי תהני, זאת התחלה חדשה תוכלי להמציא את עצמך מחדש אולי לבחון דברים שלא חשבת עליהם.
אבל אני לא יכולה להנות אני לא בן אדם שנהנה מלשבת ולנוח... שריטה או גנים רוסים תחליטו אתם.
אבל אני כן יודעת שאני אצטרך ללכת להרבה ראיונות עבודה, מה לובשים לראיון עבודה?
אומרים לי תהיי רשמית אבל אלגנטית, תהיי קלאסית אבל עם טוויסט שיראו שאת מבינה עניין.
תפגיני ביטחון עצמי ולא לפחד להיות את.אז בחנתי את הארון שלי ואם אני צריכה להיות כנה, אני מסכימה שהמלתחה שלי היא יותר מדי
IN YOUR FACE SEXY בשביל ראיונות עבודה, והלכתי לחפש ברשת רעיונות והשראה.
ב 90 אחוז מהמקרים המליצו על חולצה לבנה מכופתרת מכנסיים שחורות איפור מינימלי וגם תכשיטים עדינים וקלאסיים.





אז שחור יש לי, אני מכוסה אבל לבנה? מכופתרת איכס?? לי??
אז נסעתי לחפש את אותה חולצה לבנה (לא חיפשתי עבודה שנים אני קצת חלודה).
ומצאתי!!
באחד מטיוליי באחרונים הגעתי לדרום ת"א בכלל לחפש משהו אחר אבל נכנסתי לחנות עודפים של הוניגמן ומצאתי את החולצה הלבנה המושלמת הזאת. גזרה מעולה הקשירה המעולה הזאת מקדימה שתסתיר את כל ארוחות החג, ומחיר מעולה!
באתי הביתה והרכבתי את הלוק שהוא טיפה מכל דבר, אבל בעיקר אני :) 
ג'ינס שחור סקיני של מנגו, עקבים קלאסיים בלבן שממש הגיעו השבוע מאליאקספרס, תיק שחור עם ניטים (חייבת טיפה ניטים...) משקפיים עם עדשה כחולה כי ראבק חייב קצת צבע, והתכשיטים שלי המוזהבים העדינים שהשלימו את הלוק.




יחד עם איפור מינימלי: בלי מייקאפ כי אני לא מסוגלת בחום הזה רק פודרת STUDIO FIX, מסקרה BOLD שחורה, הסומק עם הצבע המושלם של עדה לזורגן, ושפתון על בסיס ג'ל של רבלון בגוון הכי יפה בעולם!
עכשיו כל מה שנשאר לי זה לחכות שהחגים יגמרו, לשלוח קורות חיים ולחכות לטלפונים.
כי אני כבר לבושה!
מרגישה כמו דיאנה קצת שונה, אולי כי אני בחולצה לבנה חדשה :) בכל מקרה תאחלו לי בהצלחה?
ואני כמו תמיד כאן, שמה עין בשבילכם!

10 תגובות:

  1. בהצלחה אהובה אחת! לא דואגת לך בכלל ובטוחה שיחטפו אותך מהר מהר 3>

    השבמחק
    תשובות
    1. לא צריך לדאוג, ברגע שאני אתייצב על עצמי :) יהיה בסדר!

      מחק
  2. בהצלחה! שנה טובה

    השבמחק
  3. בהצלחה בדרכך החדשה אהובה! Knock 'em dead, כמו שאומרים ;)

    השבמחק
  4. בהצלחה ענקית לשנה החדשה !!!

    השבמחק
  5. בהצלחה
    שנה טובה

    השבמחק