יום ראשון, 1 באוקטובר 2017

קשורה אליה...

המון טרנדים המון דברים שחוזרים מפעם ופתאום את מוצאת את עצמך מחפשת פריטים שאף פעם לא חשבת שיעניינו אותך (אני עדיין מחפשת פאוצ' יפה ולא יקר) פשוט פתאום נראים לך סופר מענינים.
במקרה שלי אלה חצאיות וחולצות קשירה.
אני בכלל חובבת גדולה של חצאיות, מעדיפה אותן תמיד על פני מכנסיים.
חצאיות מעטפה הן האהובות עליי ביותר, אבל קשירה כאילו אף פעם לא הבנתי מה ההייפ עד שמצאתי אותה, את האחת והיחידה שלי, כי ביננו את לא צריכה יותר מאחת מוצלחת!
מי אמר את זה???

במהלך שיטוטי באסוס (שידוע בכינויו "מה שעדיין לא הגיע לארון שלי") נתקלתי בפעם הראשונה בחצאית הזאת הסתכלתי עליה לא מעט וחשבתי עם מה בכלל אני אלבש אותה.
לינק רגיל לחלוטין לחצאית (לא ממומן ולא מתומחר ולא כלום)>>
http://bit.ly/2xIXh6U
היא גבוהה כמובן אז היא צריכה משהו שיהיה קרופ כי האלמנט הכי יפה שלה זאת הלולאה בעצם.
ויש בה יותר מצבע אחד שזה מאוד מבלבל עבורי גם נייבי גם לבן גם שחור גם לולאה כסופה??!
מה אני הולכת לעשות?
רוצים לראות מה עשיתי ואיך לבשתי? תמשיכו לצפות.. אה לא סליחה זה בכלל אינטרו של היוטיוב שלי. עדיין לא צופות גם שם? בבקשה לינק להרשמה>>http://bit.ly/2qk1LNv





אז הלכתי על השילוב שהיה נראה לי הכי נכון והכי קל (אפילו הספקתי ללבוש אותו לראיון עבודה וקיבלתי מלא מחמאות על הלוק) אז כנראה שמשהו עבד שם טוב.
בגלל החצאית שמאוד עמוסה הטופ מאוד פשוט וחלק, כמו כן התכשיטים שכללו שרשרת ארוכה דקה מאוד עם סיום תליון נוצה.
החצאית מאוד דקה ומאוד מתנפנפת אז לא היה לי חם בה כמו שהייתי בטוחה שיהיה (יעדתי אותה יותר לסתיו מאשר לימים החמים שהיו).
וכל מה שנשאר זה לחבר ללוק הזה נעליים ותיק. 
וזה היה החלק הפשוט!






הנעליים אלה אותן נעליים שהשווצתי בסרטון הקניות האחרון שלי בערוץ שמצאתי נעליים שנראות מיליון דולר אבל עולות 39.90?? מטו- גו? כן אלה..
סופר נוחות סופר קלילות והכי חשוב תואמות בדיוק לצבע של החצאית.
בתיק היו לי מחשבות שונות של אולי לתת שם נגיעה של צבע מטורף, לשבור את הלוק הזה כמו שאומרים.
אבל אחרי שניסיתי החלטתי דווקא ללכת לכיוון האפור והכסוף של הלולאה ולשמור את הצבע למשהו אחר אותו קניתי אצל דוד אלי (אליאקספרס) והוא היה חלק מה- HAUL הגדול שעשיתי של תיקים שהזמנתי מאליאקספרס בערוץ.אותו מצאתי במשקפי השמש שלי :) עדשה כחולה נתנה לי בדיוק את האפקט שרציתי, לא יותר מדי ולא פחות מדי.




אחרי שקניתי אותה ולבשתי אותה והבנתי את הקלילות בנושא, חוץ מהקטע שאת יושבת ערומה לגמרי בשירותים, כי מה לעשות את צריכה לפתוח אותה לגמרי בשביל זה... הכל טוב, טודובום!
מקווה שאתם מוכנים לעוד שני סבבים אחרונים של ערב חג, ואחכ דממה עד לסופגניה הראשונה!
מי שעדיין לא עוקבת אחריי ביוטיוב, מכות קשות :)>> http://bit.ly/2qk1LNv
ומי שלא עוקבת באינסטגרם.. טוב זה פשוט פשע >>https://www.instagram.com/diva.diana/
ועד הפעם הבאה אני תמיד כאן שמה עין בשבילכן!

תגובה 1: