יום שלישי, 31 ביולי 2018

ראיתי,קניתי...ועכשיו אני משתפת אתכן!

היוש שוב,
ואיזה כיף פוסט חדש (מזל שיש שעות מסוימות בלילה שאני פשוט לא ישנה בהם אז יש זמן לכתוב) וגם לעשות שופינג און ליין.
לפני שנתיים אם הייתן אומרות לי שהייתי הופכת להיות שופוהוליקית און ליינית בלבד, הייתי צוחקת לכם עם פופקורן בפנים, אבל ממש יורקת לכם את זה בפנים...עם קולה!
אני? שאוותר על קניון? שאני? לא אקנה בזארה אהובתי, לפחות פעם בשבוע משהו ככה לנשמה??
צחוקים.

אממההההה....

יום בהיר הבנתי בעזרת כמה קבוצות נשים בפייסבוק, שאני יוצאת אשכרה מפגרת בזה שאני קונה בחנות פריט אחד ב 200 שקל כשאני יכולה לקנות כמה וכמה באותו הסכום.. ויצאתי לחקור.
בקבוצה דובר רבות על כמה אתרים, כמובן על NEXT על ASOS ועל האתר BOHOO.COM ושם ביתקתי את בתוליי נכנסתי יום אחד בערב, נרשמתי, וכבר ביצעתי את ההזמנה הראשונה שלי.
התחברתי מאוד לסגנון לסטייל המחירים נראו לי סבבה וזמן המשלוח היה סביר, תוך כמה ימים נחתו בביתי הפריטים וזהו, מאז לא הסתכלתי לאחור.

לא משנה שאחרי כמה הזמנות הפסקתי להזמין מהם, כי הם עצבנו אותי עם המשלוח הכפול והשירות שלהם פח אשפה.
אבל אז חברתי משכבר הימים רינת סלומון או בכינויה "הדוגמנית המהממת" אמרה לי "בואי לאסוס, יש לנו עוגיות"..
והלכתי.. וזהו.
הארון שלי הוא חנות הדגל של אסוס :).

אני מודה אחת הסיבות שלא התחברתי בהתחלה, כי לא יכולתי לדחות סיפוקים עבדתי בתפקיד שבוא נגיד ככה היה לי זמן במשך היום ללכת להסתובב. ולראות ולשרוף זמן.
בשנה וחצי האחרונות פחות.. או בוא נגיד ת'אמת, פשוט אין לי חיים ואין לי זמן.

אחרי הבגדים גיליתי את הנעליים, את האיפור, את הטיפוח ואת התכשיטים והתיקים, קיצר למה לשרוף זמן מיותר בקניון להתעצבן שאין שום דבר במידה שלי, בסגנון שלי שהוא מאוד "דיווה דיאנה" ולשלם כ"כ הרבה על התפשרות.
אבל, חייבת לציין שאני לא נזירת קניון.
אני עדיין הולכת, יש לי דברים שאני צריכה, שאני לא יכולה למצוא במקום אחר, אני עדיין לא מחליפה את אורבניקה ואני חסידת תמנון מטורפת (יאללה תפתחו כבר חנות או ליין יא מעצבנים!) ומאז שביוטיקייר השיקו את האתר שלהם אז אני בכלל בעננים.
הספרים שלי און ליין קיצר.. הבנתן.

העברתי את ה"עסק" שלי ל 80 אחוז און ליין ואני מבסוטית אש!

אז חשבתי לעשות לכם פוסט מדי פעם של דברים שהזמנתי, מוצרים משלל קשת העולמות שלי ואני אסביר למה הזמנתי,מה משך אותי ולמה אני חושבת שזה סופר שווה.
כל הלינקים מופיעים בתוך המלל פשוט לוחצים על המילה וזה ישירות למקום :) הם לא ממומנים ומצטערת אבל אין לי קוד קופון או הנחה לתת לכן...
בגלל זה שווה להרשם לניוזים ולהודעות SMS כי כמעט תמיד יש משהו.


דבר ראשון הזמנתי הם בעצם רקעים, כשאני מצלמת תמונות לאינסטגרם וגם לפה לבלוג אני מצלמת על רקעים שאני מזמינה במיוחד.
עד עכשיו היו לי רקעים של שייש על כל הגוונים והמינים ורציתי לגוון טיפה.
אז מאיפה מזמינים רקעים מושלמים?
מיעל יניב כמובן.
אני לא אלאה אתכם באיך אני מכירה את הנשמה הטהורה הזאת, כי אני מכירה אותה שנים.. אני יכולה להגיד שנים כי זה יותר מ 6 אני חושבת.. וואו כמה זמן עבר!
הכרנו בקבוצת סקראפ (כן, סתמו) ומאז היא פרחה צמחה מינפה והיא מוכרת את הרקעים הכי יפים בעולם.
וגם מדבקות ליומנים אבל זה לפוסט שבו אני אקנה את המדבקות....
אז הרקעים שהזמנתי הם הפעם אחד על טהרת הבדים והוא רקע תחרה ועוד שניים שהם בעצם רקעים של קירות.
אחד קיר לבן מתקלף והשני בטון בהיר אני מעדיפה את הרקעים תמיד בהירים בגלל שככה כל הצבעים של מה שמצלמים עליהם פשוט קופץ החוצא, למרות שיש לי אחד שהוא שייש ממש שחור שאני מתה עליו.




סוף סוף החלטתי והזמנתי יומן חדש (מחיאות כפיים סוערות) אחרי שחיפשתי חודשים יומן שיחליף לי את היומן הקיים ולא רציתי להזמין אותו אחד.. מספיק 3 שנים עם אותו יומן נראה לי.
היה חשוב לי שהוא יהיה ישראלי (הכוונה יתחיל מיום ראשון עד שבת) עם חגים וכו'.
לא רציתי שיהיה בו סימון של שעות ביום, שונאת ששמים שעות.
שיהיה יפה צבעוני מספיק מרווח בשביל כל השטויות שאני מקשקשת וקשיח כי יש לי נטיה לזרוק אותם בתיקים שלי.
אחרי שאני חושבת בדקתי את כל האתרים שמוכרים יומנים כאלה הפור נפל על AMAZING DAY

מי שחברה בקבוצת הנשים שלי "הדיוות של דיאנה" ראתה אותי מראה את היופי שהוא כשהוא הגיע ואיך הוא נראה ומה הוא מכיל.. הזמנתי עוד סט של עטים כדוריים צבעוניים וזה הגיע ארוז יפה עם גלויות..
הוא מושלם, ואני לא יכולה לחכות להשתמש בו מתחילת ספטמבר בינתיים אני מזמינה לו כל מיני מדבקות וואשי טייפ וכאלה.
הוא עולה 149 ש"ח שזה מחיר פצצה בשביל יומן כזה.




הפריטים הבאים שהזמנתי זה איפור, כן מי שלא יודע יש לי קבוצת נשים שמקשקשת כל היום על איפור ואופנה ושופינג און ליין ובאופן כללי וערוץ יוטיוב (שיווק עצמי אף פעם לא הזיק לאף אחד).
וכיוצרת תוכן ביוטיוב וצורכת לא קטנה בכלל שם, אני צופה בסרטונים שנוגעים בעולמות שמעניינים אותי.
אחד מהם כמובן איפור.
בגלל סרטון אי שם לפני שנה וחצי גיליתי שיש אתר ויש מותג איפור בשם BH COSMETICS וזהו.
חחחחח... אני עוד לא נפלתי עם מוצר שלהם, כל המוצרים שלהם מדהימים וטובים ואיכותיים ועמידים וזולים ומגיעים תוך שבועיים שלוש גג והכל מגיע ארוז ושלם לא לדאוג.
שווה להמתין למבצעים ולהשקות ולקופונים ולקבל עוד קצת כמה דולרים שישארו לכם בכיס לקנייה הבאה.
אז הרכישה האחרונה היא הפלטה החדשה שיצאה להם שאחת היוטיובריות הכי טובות בעולם לדעתי,  גב' טאטי בכבודה בעצמה לא יכלה להפסיק לרייר עליה ולא הפסיקה להלל ולשבח בסרטון האחרון שלה.

תעבירו לדקה 10:24.
אני קניתי אותה כשהיא היתה לבדה במחיר של 22$ והיתה הנחה של 20% לרגל ההשקה עכשיו אתן יכולות לרכוש את הפלטה יחד עם הברונזרים החדשים שלהם שיצאו במחיר של 32$.







הדבר הבא שהזמנתי זה את הספריי המקבע של חברת Skindinavia אני מחפשת כבר חודשים משהו שיחזיק לי מעמד על הפרצוף הסופר שומני שלי ביום יום, אם תוסיפו על זה את החום ואת הלחות שלנו פה בארץ אז תבינו שאני מסתובבת עם פרצוף שאפשר ביום רגיל לטגן עליו חביתה.
הפיקס פלאס לעניות דעתי לא עושה עבודה של קיבוע, ואני כרגע משתמשת בספריי של חברת ELF שהוא סביר לימים רגילים אבל לא ממש מרצדס לימים קשים או לימים שאני צריכה שהאיפור יחזיק לי מעמד מבוקר עד ערב כולל.
אז בקבוצה שלי (יש לי מומחיות לכל דבר אפשרי) עדי המהממת ציינה שיש מבצע סופר שווה על הספריי הזה ששמו הוא: 
The Makeup Primer Spray | Oil Control
שהוא מקבע שהוא במיוחד לעור שמן, והקטע הוא שתמיד רציתי להזמין אבל לא ידעתי אם זה שווה באמת ולא היה מחיר או מבצע אטרקטיבי.
ובאותו היום ואני חושבת גם עכשיו יש מבצע של קנה ספריי בגודל מלא, קבל 2 בגודל מוקטן במחיר של 35$ עשיתי חישוב מהיר הגעתי למסקנה שזה סופר שווה.
אז כמובן שהזמנתי ביום ראשון, והיום קיבלתי הודעה שזה מחכה לי כבר בדואר.



נעבור לעוד קצת איפור הפעם מחברת COLOURPOP שאני מודה שגיליתי מה זה מאוחר, כאילו הרכבת ברחה לי ואני אפילו לא שמתי לב..
מאז כבר נחתו אצלי כמה וכמה וכמה הזמנות כל פעם אני מזמינה בפינצטה דברים שאני יודעת שהם טובים ובינתיים טפו טפו.. הכל פיקס!
אני מאוהבת בגלוסים שלהם, אז הזמנתי עוד שניים. הראשון הוא ורוד למראה מאוד רטוב בשם PRETTY IN והשני ורוד יותר אטום ועתיק בשם ECHO PARK.
מסדרת ה- LUX שלהם (בחיי אלה השפתונים הכי נעימים שהיו לי בחיים) הזמנתי עוד גוון טיפה נוטה לחום אבל עדיין טבעי בשם THIRD EYE 

ופלטה של גוונים חמים שלמרבה הפלא אין לי אפילו לא אחת כזאת, ואלה הצבעים שאני הכי אוהבת שהיא אחת הותיקות והכי טובות שלהם DOUBLE ENTENDRE
הוספתי לסל עוד 3 מברשות פנים שהגעתי למסקנה שאין לי פשוט בכלל חוץ מ 4 מברשות, בכלל מברשות פנים.. אז החלטתי להזמין מהם כי ניקי אמרה שהן מצויינות ואם ניקי אומרת..
אחת שנראית לי מושלמת לפודרה FULL FAN FACE והשנייה שנראית לי מושלמת לקונסילר מתחת לעיניים ולפידור שם TAPERED FACE BRUSH שנראית מאוד דומה למברשת של אשלי שנמכרת במחיר שערורייתי..






אלה המוצרים המהממים שהוזמנו בחודש האחרון.
ליותר פרטים וקצת יותר ממני בלייב אתן מוזמנות להרשם לערוץ שלי ביוטיוב (לא לפחד הוא נחמד).
ממש כאן DIVA DIANA.


נתראה בפוסט הבא... שיהיה פוסט אופנה, התחילו להגיע החבילות מאסוס..
היי יש סייל של 70% לא תקני??
ואל תשכחו שאני תמיד כאן, שמה עין בשבילכן.







תגובה 1:

  1. איזה פוסט כייפי! קצת עשית לי חשק להזמין כמה דברים און ליין כשאני עדיין בהונג קונג ממלכת הקניונים><

    השבמחק