יום שבת, 21 ביולי 2018

אני מבטיחה לכם שתתאהבו PROMISE לכן...

היוש,

רציתי בראש ובראשונה לציין שזה אינו פוסט ממומן (חלום שלי שמישהו יממן אותי) אבל המוצרים הספציפיים האלה התקבלו אצלי מהחברה.
חברת PROMISE COSMETICS  הם לא זרים לשיגרת הטיפוח שלי בשנה וחצי האחרונות.
פרומיס עוסקים במחקר ופיתוח טכנולוגיות בשביל לייצר את המוצרים שלהם שהם סופר יוקרתיים, איכותיים ואין פה התפשרות על הטוב ביותר, אפשר לראות מהאריזות, מהעיצוב, שזה משהו "בומבה".


גיליתי אותם כשנתקלתי במודעה ממומנת בפייסבוק (סחטיין על הטירגוט) שמציעה ערכת התנסות ב 39 ש"ח שבו את מקבלת בעצם ערכה מוקטנת שמכילה סרום,קרם עיניים וקרם פנים.
מכיון שלא הכרתי בזמנו את המותג נכנסתי לחפש קצת חומר לראות שאני לא קונה קרם בשק:).
אחרי שגיליתי שיש אמא ואבא והם אפילו ישראלים, הזמנתי 2 ערכות לעצמי.
הערכה הספיקה לי ל כמעט חודשיים, אני לא מאמינה שאפשר לראות תוצאות אחרי שבוע או שבועיים ממוצר טיפוח (הסרום והקרם פנים נגמרו קודם הקרם עיניים נשאר לי לעוד..).

וחלטתי להזמין את המוצרים בגודל מלא אחרי שאהבתי את התוצאות את הקרם פנים ואת הקרם עיניים בלבד. המוצרים של החברה לא זולים לכן אני ממליצה לכל מי ששואלת אותי לעשות כפי שאני עשיתי לבדוק בכלל אם המוצרים טובים לך.. 



מאז אני מחכה למבצעים, לקופונים,  אני גם רשומה לדיוור ואני עוקבת כי אני ממשיכה לקנות את שניהם מאז.
נכון, אני תמיד מנסה למצוא משהו יותר זול שיתן לי את התוצאות שאני רוצה, אבל איך שהוא חוזרת חזרה לאריזות הסגולות והמהממות של פרומיס.

קיבלתי לפני שנסעתי לחו"ל חבילה שהכילה את הסרום, קרם העיניים וקרם הפנים יחד עם המוצר החדש שהם השיקו בזמן שלא הייתי בארץ, שזאת מסיכת הבוץ החדשה שלהם.
הם ביקשו שאני אסקור אותה, כמובן שבשבת הראשונה שהיתה לי (אני תמיד בשבתות עושה מסיכות מי שעוקבת אחריי בכל מקום אפשרי יודעת שאני מצלמת ומעלה הכל לקבוצת הנשים שלי "הדיוות של דיאנה" בלייב את כל מה שאני מנסה) ניסיתי אותה, מה חשבתי עליה??
בהמשך..




עכשיו כמה פרטים יבשים על מסיכת הבוץ הנוזלית הראשונה בעולם.. יאפ.
המסיכה נקראית LIQUICK ושמעתן או יותר נכון קראתן נכון, היא מסיכת בוץ נוזלית...
מעושרת במינרלים מים המלח.
בפירוט על האריזה רשום שהיא מאזנת את העור ואמורה לתת מראה זוהר ורענן, מנקה ומטהרת,מסייעת במניעת פצעונים, ראשים שחורים ומכווצת מראה נקבוביות.

מתאימה לשימוש יום יומי, לכל סוגי העור.

האריזה מהממת היא דומה לשאר האחיות הסגולות שלה, היא מגיעה עם ספוגית סיליקון למריחה.
זאת שלפני כמה זמן ניסו "למכור" לנו כהביוטיבלנדר חדשה, הכרית סיליקון הזאת שהיא מטופשת לשימוש של מריחה של מייקאפ, אבל וואו פה כמה שהיא נהדרת!
יש לנער היטב את המיכל בשביל שהחומר יצא בתצורתו הנכונה (אני לא ניערתי וקיבלתי בשימוש הראשון משהו מיימי ועכור) אז לנער.. לנער...
על גבי ספוגית הסיליקון שפכתי מספיק חומר שחשבתי שיספיק לי לכל הפנים, הנוזל נמרח בקלות אבל צריך יותר חומר ממה שחשבתי בשביל לקבל כיסוי אחיד (בהתחשב בזה שהיא עולה 150 ש"ח זה קצת מעצבן).
רשום שאפשר להשאיר אותה על הפנים החל מ- 5 עד 15 דקות אני השארתי 15 כי ככה בד"כ אני עושה. ואני תמיד שוטפת את המסיכות עם פדיות כותנה גדולות מאוד שאני קונה בחו"ל ככה אני לא מלכלכת את כל העולם ואישתו בחומר.

בד"כ מסיכות בוץ מאוד מייבשות, כי הן ברובן נעשות בשימוש של נשים שיש להן עור שמן במטרה לטהר לייבש לאזן את הפרשות בלוטות החלב שעובדות אובר בסוג עור כזה.
אבל במקרה הזה הרגשתי שהעור עדיין נשאר לח, וזה גרם לי לחשוב שהמסיכה לא מתאימה לעור השומני שלי.
אבל ההרגשה אחרי שמסירים אותה היתה נעימה, הפנים באמת נקיות וחלקות ויש בהן חיות מסויימת.
העור לא מרגיש צמא ללחות כמו אחרי מסיכות אחרות שמשאירות את הפנים שלי מאוד... מדבריות :).
אין לי שחורים, אבל כן ראיתי אחרי שימוש של פעמיים שלוש בה, שהפנים זוהרות יותר, מבריקות יותר בקטע טוב.
כמובן שזה לא היא לבד עושה את העבודה, אני חושבת שהיא מוצר משלים מעולה לשאר המוצרים שלהם שאני משתמשת בהם באופן קבוע.




הבקבוקון סופר נוח, הגודל הוא 100 מ"ל.
אני בוחנת כמה זמן לוקח לזה להיגמר אצלי, כי אני אחת שכל שבוע עושה מסיכה.
כמו שאמרתי היא עולה 150 ש"ח אפשר למצוא אותה באתר של פרומיס, גילטי וסופר פארם.
האתר של Promise Cosmetics למסיכה עצמה:
https://promise-cosmetics.co.il/products/2-1

Guilty היא עולה שם 134 ש"ח : https://www.guilty.co.il/Product/LIQUICK-Liquid-Multi-Effect-Dead-Sea-Mud-Mask/



ואני פה כמו תמיד שמה עין בשבילכן.
דיאנה




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה